اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین گام لیگ برتر والیبال صورت گرفت؛

پیروزی کاله مقابل خودروسازان در خانه والیبال

خبرگزاری فارس: در روز صدر‌نشینی سایپا در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها مقابل پیکان یکی دیگر از خودروسازان پایتخت با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

پیروزی کاله مقابل خودروسازان در خانه والیبال
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه چهارم آبان‌ماه به کار خود پایان داد و پایتخت کاله مازندران تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها میهمان بود.
در این دیدار که با سوت حمید راهجردیان یکی از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان و همراهی بهروز جعفری پیگیری شد، کاله مازندران گیم‌های اول، چهارم و پنجم را با امتیاز (25 بر 15)، (31 بر 29) و (15 بر 9) از آن خود کند و در پایان با نتیجه سه بر دو به پیروزی شیرین و دلچسب دست پیدا کند.
پیکان نیز تنها در گیم‌های اول و چهارم توانست با اجرایی کردن افکار پیمان اکبری سرمربی این تیم با امتیاز (25 بر 20) و (25 بر 22) طعم پیروزی را بچشد ولی حاصل افکار و آنالیز بهروز عطایی سرمربی آملی کاله مازندران شکست بود.
حمید درخشنده از پیشکسوتان عرصه والیبال با مشاهده نزدیک دیدار به‌عنوان نماینده این فدراسیون روند بازی را در نظر داشت.
پیکان تهران دیگر تیم خودروساز تهرانی که با قهرمانی در جام باشگاه‌های والیبال قاره کهن، حضور در لیگ جهانی والیبال را در کارنامه خود دارد و قهرمان چندین دوره لیگ برتر ایران بوده و هم‌اکنون مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته است، در مقابل ملی‌پوشان و ستاره‌های کهکشانی کاله مازندران تن به شکست داد.
در شش دیداری که در این هفته برگزار شد، سایپای البرز با پیروزی سه بر یک مقابل پیشگامان کویر  یزد توانست به صدرنشینی خود در لیگ برتر تداوم بخشد.
کاله مازندران از سه بازی خود در لیگ برتر والیبال، هر سه دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت و توانست تیم‌های شهرداری تبریز، هاوش گنبد و پیکان تهران را از پیش روی بردارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول