اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

گسترش عدالت اجتماعی در گرو اجرای دقیق سرشماری است

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: اجرای دقیق طرح سرشماری نفوس و مسکن منجر به خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم و گسترش عدالت اجتماعی خواهد شد.

گسترش عدالت اجتماعی در گرو اجرای دقیق سرشماری است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در جمع ماموران اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در آبپخش اظهار داشت: شهرداری با تمام توان و امکانات از اجرای هرچه دقیق‌تر طرح سرشماری نفوس و مسکن در  آبپخش حمایت می‌کند.
وی آمار را مبنای برنامه‌ریزی صحیح دانست و افزود: اجرای دقیق طرح سرشماری نفوس و مسکن منجر به خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم و گسترش عدالت اجتماعی خواهد شد.
موسوی یادآور شد: با سرشماری و شناخت ویژگی‌های یک جمعیت، برنامه‌‌ریزی، نظارت، ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر ، توسعه و عمران بیش از پیش میسر می‌شود.
این مسئول ابراز داشت: سرشماری در اکثر  کشورهای جهان در بازه‌های زمانی پنج یا ده ساله صورت می‌پذیرد و تاکنون شش سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سال 1335 تا 1385 در کشور اجرا شده است.
شهردار آبپخش با اشاره به اینکه امسال هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مدت 20 روز اجرا می‌شود، بیان داشت: این مرحله نخستین سرشماری نفوس و مسکن است که در بازه زمانی پنج ساله در کشور اجرا می‌شود.
موسوی خاطرنشان ساخت: ایران اسلامی در مرحله گذار به سوی توسعه است و تغییرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی صورت گرفته است و اجرای هرچه دقیق‌تر این طرح می‌تواند تسریع این روند را به دنبال داشته باشد.
شهردار آبپخش تصریح کرد: پرسشگران و گروه‌های جمع‌آوری اطلاعات باید به طور دقیق نسبت به تکمیل پرسشنامه‌ها و تکمیل اطلاعات مورد نیاز برای برنامه‌ریزی دقیق و اصولی تلاش کنند.
وی عنوان داشت: تأکید مقام معظم رهبری بر ارائه اطلاعات صحیح و دقیق توسط مردم برای برنامه‌ریزی اصولی و دقیق در مسائل کشور، نشان از اهمیت بالای این موضوع دارد.
این مسئول ابراز داشت: همکاری مردم، معتمدین، اعضای شوراهای اسلامی و ائمه جماعات در سرشماری بسیار حائز اهمیت و موثر است.
شهردار آبپخش با اشاره به اهمیت بالای اجرای هرچه‌ دقیق‌تر طرح سرشماری نفوس و مسکن تاکید کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات، تشخیص توانمندی‌ها و بهبود مدیریت شهری ازدیگر آثار مثبت اجرای دقیق این طرح است.
موسوی نقش مامورین و پرسشگران اجرای این طرح را بسیار حساس دانست و متذکر شد: ماموران اجرای هفتمین مرحله طرح سرشماری نفوس و مسکن در کشور باید از تمام توان برای جمع‌آوری اطلاعات دقیق و اجرای هرچه‌ دقیق‌تر این طرح بهره‌برند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول