اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نظر محتوا و گرافیک:

کتاب‌های درسی کانون زبان ایران بازنگری می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام مدیرعامل و رئیس کانون زبان ایران گفت: کتاب‌های درسی کانون زبان ایران از لحاظ محتوا و گرافیک به طور جدی بازنگری می‌شود.

کتاب‌های درسی کانون زبان ایران بازنگری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن مسعودی ظهر امروز در جمع کارکنان و مدرسان کانون زبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اظهار داشت: گروهی از کارشناسان در تهران مشغول فعالیت پژوهشی در محتوا و گرافیک کتاب‌های آموزشی کانون زبان هستند و به زودی در این کتاب‌ها تغییرات اساسی ایجاد می‌شود.
وی گسترش مراکز کانون زبان در سطح استان‌ها را از دیگر برنامه‌های کانون زبان ایران برشمرد و افزود: تلاش ما بر این است که فعالیت کانون رضایت کارکنان و مدرسان و تمام افرادی که در تعامل با کانون زبان ایران هستند را برآورده شود.
در این نشست رئیس کانون زبان کرمان نیز عنوان کرد: کانون زبان شعبه کرمان در حال حاضر با 8 هزار و 251 زبان‌آموز در چهار بخش نوجوانان و بزرگسالان دختر و پسر مشغول فعالیت است.
احمد فیروزآبادی بیان داشت: واحدهای کانون زبان در سیرجان و رفسنجان نیز با دو کلاس راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه در کانون زبان هدف بهترین خدمات برای بیشترین افراد است، اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک تعداد شعب کانون در شهرستان‌های استان کرمان گسترش می‌یابد و شهرستان‌های زرند و بافت نیز در اولویت هستند.
فیروزآبادی کمبود امکانات آموزشی و محیط آموزشی مناسب را از مشکلات کانون زبان کرمان برشمرد.
رئیس کانون زبان کرمان همچنین از راه اندازی بخش غیرانگلیسی کانون زبان خبر داد و ابراز داشت: به زودی بخش آموزش زبان عربی نیز در کرمان آغاز به کار می‌کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول