اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

آغاز توزیع 2 میلیون و 700 هزار جلد کتاب درسی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز توزیع حدود 2 میلیون و 700 هزار جلد کتاب درسی در سال تحصیلی جدید (90-91) در استان خبر داد.

آغاز توزیع 2 میلیون و 700 هزار جلد کتاب درسی در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی ظهر امروز طی جلسه‌ای با حضور مسئولان آموزش و پرورش هرمزگان با اعلام این خبر، اظهار داشت: در بخش ابتدایی تمام پایه‌ها به جز پایه اول پس از دریافت کتاب‌ها از مرکز در سطح استان توزیع شد که در هفته جاری نیز کار توزیع آن در بین  مدارس انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه 85 درصد کتب مقطع راهنمایی و متوسطه نیز دریافت شده است، تصریح کرد: 30 درصد کتب مربوط به سه رشته تجربی، انسانی و ریاضی  مقطع پیش دانشگاهی نیز تحویل شده و مابقی نیز پس از اتمام مراحل چاپ در هفته جاری از تهران به مراکز استان‌ها ارسال خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین با اشاره به جزئیات کتب بخش فنی حرفه‌ای و کاردانش خاطرنشان کرد: حدود 50 درصد از کتب مورد نیاز این بخش نیز دریافت شده که در حال توزیع است.
آخوندی در همین ‌ارتباط‌ اضافه کرد: در تمام مقاطع به جز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش برای سال جدید سی‌دی‌های کمک آموزشی نیز توزیع می‌شود.
وی همچنین با اشاره به قیمت کتب پایه اول، بیان داشت: برای مقطع ابتدایی در پایه دوم 40 هزار ریال، پایه سوم 54 هزار ریال، پایه چهارم 50 هزار ریال و پایه پنجم نیز 51 هزار ریال هزینه تعیین شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان تصریح کرد: قیمت کتب پایه اول نیز هنوز اعلام نشده است.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول