اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیج به جریان ارزشمند در کشور تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج می‌تواند انقلاب و نظام را بیمه کند، گفت: بسیج به جریان ارزشمندی در کشور تبدیل شده است.

بسیج به جریان ارزشمند در کشور تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی ظهر امروز در جمع روحانیون بسیجی گیلان فهم درست از وقایع را مهم خواند و اظهار داشت: تنها کسانی از دام فتنه می‌توانند رهایی یابند که درست استنتاج کنند.
وی غفلت از رهنمودهای مقام معظم رهبری را سبب گرفتار شدن در گرداب فتنه‌ها عنوان کرد و افزود: عمل به‌هنگام در مواقع حساس بسیار تاثیرگذار است.
محمدی، اجرای درست در صحنه عمل را تکلیفی دانست که نیازمند شجاعت، شهامت و بصیرت است و تصریح کرد: اگر این موضوع‌ها به صورت صحیح انجام شود به بصیرت می‌انجامد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه حوزه ممنوعه‌ای برای بسیج وجود ندارد، ابراز داشت: بسیج می‌تواند جلوی تمام انحراف‌ها را بگیرد.
وی حوزه اثرگذاری سپاه و بسیج را بسیار برشمرد و خاطرنشان کرد: اثر تفکرات جهادی بسیج موجب زمین‌گیر شدن قوی‌ترین ارتش دنیا در مقابله با حزب‌الله لبنان در جنگ 34 روزه شد.
محمدی با بیان اینکه بسیج می‌تواند انقلاب و نظام را بیمه کند، گفت: ماندگاری بسیج به این است که مدام بر آن کار شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان به کارآمدی بسیج در فتنه‌های سال‌های گذشته در کشور اشاره کرد و بیان داشت: بسیج در مقابله با فتنه‌ها به تکلیف اصلی خود عمل کرد.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح صالحین موجب تحول در بسیج می‌شود، اذعان داشت: بسیج به جریان ارزشمندی در کشور تبدیل شده است.
محمدی طرح صالحین را حرکت درونی بسیج توصیف کرد و یادآور شد: فعالیت‌های بسیج با محوریت مساجد صورت می‌گیرد.
فرمانده سپاه قدس گیلان حضور مردم در مساجد را از تلاش‌های علما و روحانیون معرفی کرد و افزود: محور اصلی بسیج فعالیت در مساجد است.
وی روحانیت را منشا تحول در کشور خواند و تصریح کرد: روحانیت باید در اجرای طرح ارزشمند صالحین با محوریت مساجد پیشگام باشد.
محمدی با بیان اینکه گیلان یک‌هزار و 850 روحانی بسیجی دارد، خاطرنشان کرد: طرح شجره طیبه صالحین بهترین راه گسترش روحیه بسیجی است.
فرمانده سپاه قدس گیلان به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: اگر تمام جامعه امر به معروف را مطالبه کند دیگر منکری در جامعه اتفاق نمی‌افتد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول