اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج ادارات کرمان:

یک سوم کارمندان کرمان بسیجی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات استان کرمان گفت: یک سوم از مجموع 66 هزار کارمند استان کرمان بسیجی هستند.

یک سوم کارمندان کرمان بسیجی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نادری ظهر امروز در نشست شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت گاز استان کرمان اظهار داشت: 20 هزار نفر کارمند بسیجی در 13 حوزه و 200 پایگاه مقاومت و 60 پایگاه مرکز استان عضویت دارند.
وی هدف از برپایی بسیج مستضعفان را مقابله بسیجیان در برابر جنگ نرم ذکر کرد و ابراز داشت: طرح شجره طیبه صالحین، طرحی همه جانبه است و هدف از تشکیل این طرح ارائه یک الگوی منسجم تربیتی در کل کشور است.
نادری با تأکید بر اینکه بسیجیان با استفاده از ظرفیت‌های علمی و معنوی به این هدف می‌رسند، تصریح کرد: حلقه‌های صالحین باید افراد مستعد را جذب کنند و دستورات رهبر انقلاب و قرآن را رعایت کنند و آنها را در زندگی و اجتماع سرلوحه خود قرار دهند.   
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز در سخنانی اظهار داشت: بسیج بعد از فرمان امام راحل تشکیل شد و تاکنون به صورت جان برکف در خدمت رهبری بوده و اعتقاد ما بر این است تا زمانی که بسیج پابرجاست کشور در برابر آسیب‌ها بیمه است.
ابوالفضل سرایلو با بیان اینکه مقام معظم رهبری با هوش و ذکاوت و درایت خویش تمام توطئه‌های علیه نظام را شناسایی و خنثی می‌کند، تصریح کرد: بسیج فقط وابسته به ولایت فقیه و تابع اوامر ولی مسلمین است و پیروی و اطلاعت از ایشان وظیفه امت اسلامی است.
وی از بسیجیان شرکت گاز استان کرمان خواست تا با حضور همه جانبه در صحنه و حفظ شأن و منزلت کارکنان و مردم در ایجاد یک فضای آرام و با نشاط در محیط کار تلاش کنند.
سرایلو خاطرنشان کرد: در شرکت گاز باید اهمیت ویژه‌ای به فریضه امر به معروف و نهی از منکر داده شود و بسیجیان باید آموزش‌های لازم و ویژه‌ای ببینند تا در شرایط بحرانی سنگربانانی برای حفظ آرامش و امنیت شرکت باشند.
در این نشست محمدهادی درآینده فرمانده پایگاه شهید تندگویان شرکت گاز استان کرمان ابراز داشت: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول