اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

خط قرمزهای بسیج برای بخش خصوصی ترسیم شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: خط قرمزهای بسیج کارگری با اجرای اصل 44 قانون اساسی باید برای بخش خصوصی ترسیم شود.

خط قرمزهای بسیج برای بخش خصوصی ترسیم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی شامگاه پنجشنبه در کارگاه آموزشی شجره طیبه صالحین بسیج کارگری گیلان مردمی بودن را یکی از وجه تمایزهای انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مردم سبب ماندگاری نظام اسلامی شده و این امر یکی از نکته‌های بارز و مشخص است که ضد انقلاب از آن اطلاع دارد.
وی با بیان اینکه ضد انقلاب می‌خواهد ارتباط مردم با بدنه نظام را قطع کند، افزود: ارتباط نظام از طریق بسیج با تمام حوزه‌ها برقرار شده و تمام بخش‌های جامعه با بسیج در ارتباط هستند.
محمدی به حضور بسیج در بخش دانش‌آموزی از نوجوانان گرفته تا مقطع دبیرستان اشاره کرد و گفت: بسیج در بخش دانشجویی، تحصیلات تکمیلی و بسیج اساتید حضور دارد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور بسیار چشمگیر بسیج در بخش کارگری، تصریح کرد: خط قرمزهای بسیج کارگری با اجرای اصل 44 قانون اساسی باید برای بخش خصوصی ترسیم شود.
وی بالابردن بهره‌وری را از جمله اهداف اجرای اصل 44 قانون اساسی نامید و خاطرنشان کرد: در اصل 44 بر بالا بردن کیفیت کار توجه شده و بسیج کارگری باید بتواند در این فضا فعالیت‌های خود را انجام دهد.
محمدی با اشاره به حوادث پس از انقلاب اسلامی، بیان داشت: اوج فعالیت بسیج کارگری در کارخانه‌ها در دوران دفاع مقدس بوده که به جبهه‌ها اعزام می‌شدند و انسان‌های بزرگی به شهادت رسیدند.
فرمانده سپاه قدس گیلان گسترش تکلیف‌مداری از طریق بسیج در تمام کشور را امکانپذیر عنوان کرد و ابراز داشت: تمام اقشار در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشتند و در 9 دی سال 88 شاهد حضور میلیونی مردم برای دفع فتنه بودیم.
وی با بیان اینکه مردم گیلان یک روز زودتر در 8 دی سال 88 راهپیمایی کردند، یادآور شد: اقشار مختلف مردم برای حمایت از نظام به خیابان‌ها آمدند.
محمدی مردم ایران را بصیر معرفی کرد و افزود: مردم ایران می‌توانند در مواقع حساس راه خود را پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه در فتنه سال 88 با بصیرت بسیجیان توانستیم این قائله را برطرف کنیم، تصریح کرد: تمام اقشار مردم در فتنه 88 به میدان آمدند و اثرات دفع این فتنه را در آینده می‌بینیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: افرادی که در حادثه بزرگ دفاع مقدس به راحتی از آن گذشتند باید پاسخگوی اعمال خود باشند.
محمدی رسالت بسیج را حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اعلام کرد و گفت: انقلاب را با بصیرت و آگاهی می‌توان حفظ کرد.
وی بر نهادینه شدن اخلاص، عمل به‌هنگام و بصیرت در بسیج تاکید کرد و ابراز داشت: ارزش‌های انقلاب باید به عنوان فرهنگ در جامعه گسترش یابد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار با وجود حضور مردم در صحنه قادر نیست با انقلاب اسلامی مقابله کند، خاطرنشان کرد: ولایتمداری بسیجیان آنها را از دیگر نیروهای انقلابی در جهان مستثنی می‌کند.
محمدی ارتباط مستمر بین مقام معظم رهبری و بسیجیان را با آگاهی و بصیرت امکانپذیر خواند و متذکر شد: اسلامی کردن جامعه رسالت و وظیفه بسیج است.
وی با تاکید براینکه بسیج در تمام عرصه‌ها می‌تواند وارد شود، اذعان داشت: بصیرت و دینداری باید در بسیج نهادینه شود ضمن اینکه مبنای فعالیت بسیج بصیرت و آگاهی است.
فرمانده سپاه قدس گیلان نخستین فعالیت بسیج را تلاش برای رسیدن به بصیرت به منظور دفاع از انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: طرح صالحین برای این امر طراحی شده و در تمام اقشار بسیج در حال اجراست.
محمدی انقلاب اسلامی را یک نهضت نرم نامید و افزود: انقلاب اسلامی بر پایه تفکر، اندیشه و مبانی اعتقادی بوده است.
وی شان انقلاب اسلامی را تفکری و اندیشه‌ای توصیف کرد و اظهار داشت: برای حفظ انقلاب باید به دنبال طرح‌های تفکری باشیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان شان امر به معروف و نهی از منکر را اعتقادی و تفکری خواند و تصریح کرد: بر اعتقاد مردم باید اثرگذار باشیم و این امر با زور امکانپذیر نیست.
محمدی با بیان اینکه امام (ره) برای ایجاد نظام اسلامی فکر، اندیشه و نگاه مردم را عوض کردند، ابراز داشت: وقتی نگاه افراد اعتقادی و ایمانی شود قطعاً عمل آنها الهی می‌شود.
وی به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: افراد در این دوران از درون متحول شده و به جبهه‌ها رفتند.
فرمانده سپاه قدس گیلان شان بسیج را تحولی دانست و خاطرنشان کرد: کسی که خود را در اختیار نظام و انقلاب می‌داند باید از درون متحول شده باشد.
محمدی با تاکید براینکه بسیجی در مقابل ظلم می‌ایستد، بیان داشت: در تولید ثروت نیز باید بسیجی فکر کرد زیرا بسیج همه چیز را برای رضای خدا می‌خواهد.
وی در پایان اذعان داشت: بسیج تنها مجموعه‌ای است که قابلیت اثرگذاری وسیع در کشور را دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول