اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز:

هدف بسیج افزایش رشد فکری جوانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیراز گفت: رویکرد اصلی بسیج تعاون، همبستگی، انسجام و وحدت و رشد فکری جوانان در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

هدف بسیج افزایش رشد فکری جوانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد مرادی در دیدار بسیجیان سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز اظهار داشت: نوک پیکان استکبار بسیج بوده که باید روحیه بسیجی را در تمام ارکان و بدنه نظام اسلامی گسترش و نهادینه کرد.
مرادی خاطرنشان کرد: بسیج یک فرصت بوده که از پاک‌ترین انسان‌ها تشکیل شده، چرا که حرکت دهنده، قدرت و الگوی جامعه اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه بنا به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه تضعیف بسیج حرام است، افزود: آمادگی فرهنگی، بالا بردن فهم و شعور سیاسی، آمادگی جسمی و آشنایی با دانش روز از جمله وظایف بسیج در مقابله با توطئه دشمنان داخلی و خارجی است.
امام جمعه موقت شیراز اضافه کرد: بسیج نباید در مقابله با دسیسه‌های دشمنان دچار رخوت و سستی شود.
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز نیز در این دیدار طی سخنانی گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصتی است که جوانان و نوجوانان به اهداف اصلی خود که پیروی از ولایت و رهبری و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی بوده، برسند.
حمیدرضا گرامی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی بسیجیان در قالب 711 واحد دانش‌آموزی برنامه‌های متنوع و جذابی را به نمایش می­گذارند.
وی اضافه کرد: دیدار با امام جمعه شیراز، شرکت در راهپیمایی، مسابقه‌های ورزشی، فرهنگی و غبارروبی قبور گلزار شهدا و برپایی محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شیراز است.
فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: برپایی نشریه دیواری و شرکت در نماز جمعه و مسابقه کتابخوانی و دیگر برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه بقیة‌الله شیراز در هفته بسیج دانش‌آموزی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول