اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

جوانان بسیجی خاری در چشم دشمنان اسلام هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: جوانان بسیجی همیشه مدافع اسلام و ولایت بودند و خاری در چشم دشمنان اسلام هستند.

جوانان بسیجی خاری در چشم دشمنان اسلام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان در محل حسینیه امام خمینی (ره) با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: ایمان به معاد، اخلاص، تقوا و عمل صالح را به دنبال دارد و موجب بیداری و تهذیب نفس و عاقبت به خیری می‌شود.
وی با تسلیت شهادت امام جواد (ع) تصریح کرد: این امام معصوم مردم را به تقوا، اخلاق و زندگی ساده توصیه می‌کند.
حسینی با تأکید بر فراهم کردن زمینه برای ازدواج آسان جوانان بیان داشت: با مهریه‌های مناسب و سفارش به اخلاق و تقوا و معنویات می‌توانیم جوانان را در ازدواج ساده کمک کنیم و اگر غیر از این باشد، مسئولیت گناه در جامعه به عهده والدین و بزرگترها است.
امام جمعه سیرجان به روز جوان و بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و ابراز داشت: جوانان بسیجی همیشه مدافع اسلام و ولایت بودند و خاری در چشم دشمنان اسلام هستند.
وی رأی مردم تونس به 217 نماینده اسلام‌گرا را پیروزی حکومت اسلامی الگو گرفته از نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: اسلام برای حکومت قوی و حاکم عدالت و مساوات در جامعه است.
حسینی اعتراف وزیر امور خارجه امریکا در طرفداری از فتنه سال 88 در ایران را رسوایی دیگری برای امریکا و وابستگان آنها عنوان کرد و بیان داشت: افرادی که با تحریم‌ها و توطئه‌ها مقابل نظام اسلامی ما ایستادند، رسوا و منزوی شدند.
وی به قیام ملت‌های امریکا و اروپا علیه نظام سرمایه‌داری و خواستاری آنها برای اجرای عدالت اشاره کرد و گفت: بر اساس گفته گورباچف رهبر شوروی سابق فروپاشی امریکا و نظام سرمایه‌داری قطعی است و این قیام و شورش‌ها همانند ابتدای فروپاشی شوروی سابق است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول