اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دادگستری خبر داد:

بخشش 304 میلیونی اولیای دم برای 24 زندانی

خبرگزاری فارس: وزیر دادگستری از بخشش 304 میلیونی اولیای دم برای آزادی 24 زندانی جرایم غیر عمد در خراسان جنوبی خبر داد.

بخشش 304 میلیونی اولیای دم برای 24 زندانی
سید مرتضی بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تعداد 24 زندانی جرایم غیر عمد همزمان با سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
 وی تصریح کرد: حدود 600 میلیون تومان برای آزادی این زندانیان به اولیای دم و طلبکاران باید پرداخت می‌شد که خانواده‌های طلب‌کاران و اولیای دم 304 میلیون تومان را بخشیده و پرداختند که یک کار بزرگی بود.
وزیر دادگستری با اشاره به اینکه برای آزادی این زندانیان 690 میلیون تومان کمک شده است، ادامه داد: از این میزان حدود 90 میلیون تومان توسط رئیس جمهور، 500 میلیون تومان توسط کمیته امداد و 100 میلیون تومان توسط خانواده‌های زندانیان پرداخت شد.
بختیاری با اشاره به سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی گفت: وزرا به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرستان‌ها حضور پیدا کرده و مشکلات را بررسی کردند.
وی گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات در جلسه هیئت دولت و در کارگروه تخصصی یا شورای اشتغال استان که به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد بازگو و مصوبات خوبی داشت و روی مصوبات سفرهای دور اول و دوم و سوم هیئت دولت که اجرا نشده بود تصمیماتی گرفته شد.
وزیر دادگستری استقبال مردم خراسان جنوبی اعم از پیر وجوان را از رئیس جمهور و هیئت دولت در دور چهارم سفرهای استانی را بی‌نظیر و بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: مردم این استان مردمی وفادار و خوش فکر و با دانش بالا هستند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول