اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

تکیه بر آموزه‌های دینی آمار زندانیان را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: زندانی داشتن یک امر گریزناپذیر است اما با تکیه بر آموزه‌های دینی و فرهنگی می­­توان شاهد کاهش تعداد زندانیان بود.

تکیه بر آموزه‌های دینی آمار زندانیان را کاهش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در ششمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و خانواده استان، در محل اداره زندان گرگان اظهار داشت: چنانچه با افزایش زندانی مواجه هستیم باید به رفتار و عملکردمان رجوع کنیم .
وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید در حوزه آموزش ورود پیدا کرده و وظایف خود را در این مورد به نحو احسن انجام دهند.
جمشیدی با بیان اینکه باید روش آموزش و تربیت را اصلاح کرد، گفت: باید تلاش شود ارتباط محیط های آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها با خانواده نزدیک‌تر شود و تعامل خوبی در راه تعلیم و تربیت بین آنها وجود داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: غفلت از هریک از این مجموعه‌ها سبب بروز رفتارهای ناهنجار در جوانان و در نهایت افزایش جرم و تعداد زندانی می­شود.
وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت NGO ها استفاده شود و از قدرت و نفوذ ائمه جمعه و جماعات برای آگاهی بخشی به خانواده‌ها و جوانان بهره برد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول