اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/سومین روز نمایشگاه کتاب سمنان/

تنها بنر معرفی نمایشگاه سمنان هم کنده شد

خبرگزاری فارس: سومین روز نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان با حاشیه‏های تلخ و شیرین متفاوتی همراه بود که کنده‏‏ شدن تنها بنر معرفی نمایشگاه در ورودی نمایشگاه مهم‏ترین آن است.

تنها بنر معرفی نمایشگاه سمنان هم کنده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نمایشگاه کتاب سمنان از چهارم آبان ماه در سالن نمایشگاهی وحدت سمنان گشایش یافته است و گرچه در ابتدا، در ورودی این سالن بنر معرفی نمایشگاه سمنان نصب شده بود، در کمتر از سه روز این بنر نیز کنده شد و جای خود را به بنر دیگری داده است.
مسئولان برگزارکننده نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان با گذشت چند روز از برگزاری این نمایشگاه تشخیص دادند که بهتر است بنری 12 متری با موضوع نقشه معرفی غرفه‏های نمایشگاه را به جای بنر معرفی نمایشگاه کتاب سمنان نصب کنند این در حالی است که برخی کارشناسان اعتقاد دارند با توجه به شریانی بودن بلوار 17 شهریور سمنان و عبور شمار زیادی از مردم و حتی مسافران از این مسیر برای رسیدن به تهران و مشهد بهتر بود بنر معرفی غرفه‏های نمایشگاه در کنار بنر اصلی نصب می‏شد یا اینکه مسئولان در جانمایی خود ابتدای ورودی این نمایشگاه را بر می‏گزیدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از محل نمایشگاه کتاب سمنان، برخی از بازدیدکنندگان نیز با قدردانی از این اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که رفاه حال مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه را مدنظر داشته که نسبت به نصب بنر معرفی غرفه‏ها اقدام کرده است، می‏گفتند که بهتر بود این بنر با سایزی بزرگ‏تر چاپ می‏شد تا در خواندن اسامی غرفه‏ها نیازی به دقت زیاد نبود.
تعدادی هم با مزاح بیان می‏داشتند که با چشمان غیرمسلح نمی‏توان اسامی غرفه‏های چاپ شده روی این بنر را خواند.
ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب سمنان از چند روز قبل نسبت به نصب تابلوهای متعدد تبلیغاتی در سطح شهر به منظور معرفی برگزاری این نمایشگاه اقدام کرده بود و باید گفت که شهرداری سمنان نیز با محوریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در این اقدام مشارکت مناسبی داشته است بسیاری از تابلوهای تبلیغات شهردار سمنان به نمایشگاه کتاب استان اختصاص یافته و شهردار سمنان نیز در رابطه با ادامه همکاری‏ها تا پایان برگزاری این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده است.
برخی نهادها، ادارات و حتی بانک‏ها نیز در تبلیغ برگزاری این نمایشگاه وارد عمل شده‏اند تا جایی که بانک سپه سمنان در شعبه بلوار 17 شهریور خود، در تبلیغ نمایشگاه کتاب سمنان در روی پل عابر پیاده این بلوار همکاری داشته و با چاپ تبلیغی طویل قدوم بازدیدکنندگان این نمایشگاه را گرامی داشته است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول