اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته بسیج؛

نمایشگاه کتاب در شهرکرد برپا می‎‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی اجتماعی سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاه کتاب در شهرکرد برپا می‌شود.

نمایشگاه کتاب در شهرکرد برپا می‎‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر بابااحمدی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در این استان، اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج به مدت یک هفته نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف دفاع مقدس، بیداری اسلامی، تاریخی، مذهبی، علمی، اجتماعی، سیاسی و کودکان در شهرکرد برپا خواهد شد.
وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از برنامه‌های متنوع گرامیداشت هفته بسیج در سال جهاد اقتصادی است، گفت: نظیر این نمایشگاه به همت نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سپاه قمر بنی هاشم(ع) در شهرستان‌های هفت‌گانه این استان برگزار و به‌مدت یک هفته مورد بازدید علاقه‌مندان به کتاب قرار می‌گیرد. 
بابااحمدی تهاجم فرهنگی را راهکار دشمنان برای تهی کردن این انقلاب از اصل و محتوا ذکر کرد و گفت: همه باید با تعهد و تلاش در مبارزه با استکبار آماده باشیم.
مسئول امور فرهنگی اجتماعی سپاه قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: برای اشاعه فرهنگ بسیجی در جامعه برای مقابله با تهدیدها و جنگ نرم دشمن، ایجاد بستر جدید و به‏روز ضروری است.
وی آشنایی نسل جوان و مردم با فرهنگ دفاع مقدس را از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: ما باید کلام رهبر معظم انقلاب را در هدایت جوانان به باورهای دینی و انقلابی مبنای خود قرار دهیم.
بابااحمدی ادامه داد: هر فرد بسیجی باید در مقابل هجمه‌های سنگین دشمن، جبهه‌ای برای خود مشخص کند و با آن به مقابله بپردازد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت بسیج از دیدگاه امام خمینی (ره)‌ و مقام معظم رهبری اظهار داشت: بسیج ماندگارترین یادگار بنیانگذاری انقلاب اسلامی و میراث پربرکت حضرت امام خمینی (ره) است و تشکیل آن از امدادهای غیبی و معجزات الهی بود.
بابااحمدی به نقش و جایگاه بسیج در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: در این زمان که بیگانگان درصدد ضربه زدن از درون و بیرون نظام و انقلاب هستند بسیج با هوشیاری و ولایت‌مداری هجمه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
وی عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را در پرتو تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف در خدمت مردم شریف ایران اسلامی بودند و اقدامات لشکر مخلص خدا دشمن را ناامید کرده است.
این مقام مسئول با بیان ویژگی‌های تفکر بسیجی، گفت: تفکر بسیجی مجموعه‌ای از فرهنگ شهداست که به حرکت انسان‌ها جهت می‌دهد و چراغ راه را روشن می‌کند.
محمدسلیمانی اضافه کرد: بسیجی خود را سرباز ولایت می‌داند و به این سربازی افتخار کرده و بدان عشق می‌ورزد.‌
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول