اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کمیجان خبر داد:

رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه کمیجان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد کمیجان از اخذ مجوز افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه کمیجان افزایش می‌یابد
عبدالله رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر رشته مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه تدریس نمی‌شود که اخیرا مجوز راه‌اندازی 22 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه اخذ شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اخذ این تعداد مجوز، راه‌اندازی رشته‌های مهندسی مکانیک، برق، کامپیوتر، حقوق و مدیریت در اولویت قرار گرفته است که در آینده‌ای نزدیک نسبت به پذیرش دانشجو اقدام خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد کمیجان ادامه داد: در حال حاضر 20 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تدریس می‌شود و 700 نفر دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
رحیمی عنوان کرد: امسال  این دانشگاه در رشته‌های مهندسی برق قدرت، مکانیک، عمران، شبکه توزیع انتقال و مهندسی تاسیسات نیز نسبت به پذیرش دانشجو اقدام کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از ارتقاء این دانشگاه خبر داد و گفت: پیش از این دانشگاه آزاد اسلامی کمیجان به صورت مرکز اداره می‌شد، ولی اخیرا با کسب استقلال به صورت واحد اداره می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد کمیجان اذعان داشت: ارتقاء دانشگاه از مرکز به واحد مزایای فراوانی دارد که مستقل عمل کردن در تصمیم‌گیری یکی از مزایای این ارتقاء است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول