اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه چمران خبر داد:

راهیابی 1412 دانشجوی اهوازی به کارشناسی ارشد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از پذیرفته شدن یک‌هزار و 412 نفر از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی کشور خبر داد.

راهیابی 1412 دانشجوی اهوازی به کارشناسی ارشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد علی فیروزی ظهر امروز در مراسم آیین آغاز سال تحصیلی 91-90 این دانشگاه تعداد دانشجویان پذیرفته شده کارشناسی را 2 هزار و 737 نفر و تعداد ثبت‌نام‌شدگان را 2 هزار و 530 نفر اعلام کرد و  اظهار داشت: امسال یک‌هزار و 33 نفر از طریق آزمون سراسری و 205 نفر هم از استعدادهای درخشان بدون کنکور به مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه راه یافته‌اند.
وی ادامه داد: در مقطع دکتری نیز 130 نفر از طریق آزمون نیمه متمرکز پذیرفته شدند و پرونده 56 داوطلب نیز برای پذیرش بدون کنکور به گروه‌های آموزشی دانشکده‌های ارجاع شده است.
فیروزی از پذیرفته شدن یکهزار و 421 نفر از فارغ‌التحصیلان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز به مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های دولتی در سال جاری خبر داد و گفت: این دانشجویان در رشته‌های مختلف در دانشگا‌ه‌های دولتی و مطرح کشور مرحله جدید از تحصیلات تکمیلی خود را آغاز می‌کنند.
در ادامه این مراسم، از محمد آذر باد دانشجوی رشته آمار و نفر نخست المپیاد علمی دانشجویی کشور و زهرا نبی قهفرخی دانشجوی رشته مهندسی کشاورزی ـ زراعت واصلاح نباتات و نفر نهم المپیاد مذکور با کسب هدایا و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول