اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد؛

پذیرش 23 دانشجو کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی اراک

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه صنعتی اراک از پذیرش 23 دانشجو در رشته‌های مهندسی معدن، اکتشاف و مهندسی مکانیک ساخت و تولید در مقطع کارشناسی ارشد از سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.

پذیرش 23 دانشجو کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی اراک
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اراک عباس پاک اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید 162 دانشجو در مقاطع کارشنـاسی و کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی پذیرش شده‌اند.
وی بیان کرد: این دانشگاه نخستین سال استقلال خود را تجربه می‌کند و برنامه‌های متنوعی برای ارتقای سطح علمـی و آموزشی دانشجویان را در دستور کار قرار داده است.
 سرپرست دانشگاه صنعتی اراک ادامه داد: پذیرش دانشجو در دوره‌های کارشناسی ارشد، استقرار نرم افزار جامع آموزشی، نوسازی و تجهیز کلاس‌ها به امکانات آموزشی دیجیتال، بهسازی و توسعه فضاهای رفاهی و فرهنگی دانشگاه از جمله خدمات سلف سرویس مرکزی و خوابگاه از برنامه‌های مهم این دانشگاه در سال تحصیلی جاری است.
وی افزود: ارتقاء سطح کیفی آموزش عالی و توسعه رشته‌های کاربردی، جذب اعضای هیئت علمی کیفی، مشارکت فعال در طراحی و اجرای پروژه‌های صنعتی و تحقیقاتی، توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی و اجرای طرح توسعه عمرانی از جمله برنامه‌های اصلی و آتی این دانشگاه است.
به گفته وی، هم‌اکنـون یک هزار دانشجو در چهار رشته مهنـدسی مکانیک، معدن، عمران و برق در این دانشگاه به تحصیل اشتغال دارند.
انتهای پیام،/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول