اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 1390؛

تمام شهرهای گلستان دارای طرح جامع می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی گلستان گفت: تا پایان سال 1390 تمام شهرهای این استان دارای طرح جامع خواهند شد.

تمام شهرهای گلستان دارای طرح جامع می‎شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پرهام جانفشان صبح امروز در جمع اعضای کارگروه مسکن و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه از اقدامات این نهاد تصویب طرح جامع برای تمام شهرهای استان بوده است، اظهار داشت: تنها دو شهر گرگان و گنبدکاووس از طرح جامع برخوردار بوده‎اند و ما موفق شدیم در شهرهای آزادشهر، بندرترکمن و علی‎آبادکتول طرح جامع تفصیلی شهرها را مصوب و به تصویب شورای عالی معماری شهرسازی برسانیم.
وی افزود: برای باقی شهرهای استان نیز تا پایان سال این طرح مصوب می شود تا شاهد رشد توسعه شهری در این استان باشیم.
جانفشان در خصوص انعقاد قرار داد با انبوه‎سازان مسکن مهر در گلستان گفت: در سطح کشور برای مسکن مهر قرار دادی با متری 310 با انبوه‎سازان انعقاد شده که برخی از هزینه ها مانند انشعابات، نظام مهندسی، هزینه تفکیک اراضی و آزمایشگاه مصالح در نظر گرفته نشده، اما در این استان تمام هزینه‎ها به صورت یک پکیج در آمده و مسئولیت آن بر عهده انبوه‎ساز قرار گرفته برای همین این رقم در گلستان متری 340 هزار تومان منعقد شده است.
وی بیان داشت: همچنین در همه طرح‎های مسکن مهر فضایی نیز برای آموزش و مسجد در نظر گرفته شده است تا این مجتمع‎ها از شرایطی خوبی برخوردار باشند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی گلستان در خصوص وضعیت مسکن مهر استان اذعان داشت: در آخرین اعلام وزارت مسکن و شهرسازی، گلستان رتبه ششم را به خود اختصاص داده که در شهرهای بالای 25 هزار نفر در رده 12 و در شهرهای زیر 25 هزار نفر چهارم می‎باشد و در مجموع شهرها رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.  
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول