اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ساماندهی آلودگی هوای اصفهان؛

صنایع اصفهان ملزم به رعایت استاندارد‌های قانونی شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر تمام واحد‌های صنعتی موجود در استان به منظور کاهش آلودگی هوا ملزم به رعایت استاندارد‌های ایمنی و مشخص شده در قانون هستند.

صنایع اصفهان ملزم به رعایت استاندارد‌های قانونی شده‌اند
منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه کاهش آلودگی هوا به مشارکت تمام مردم نیاز دارد، اظهار داشت: در حال حاضر کار‌گروه کاهش آلودگی هوا در استان تشکیل شده است و ساماندهی این وضعیت به ساز و کار‌های قانونی نیاز دارد.
وی به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی ستاد مدیریت بحران استانداری در این زمینه اشاره کرد و افزود: دستورالعمل مقابله با پدیده گرد و غبار و آلودگی در استان تدوین شده است و تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان باید موارد مشخص شده در این زمینه را رعایت کنند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه اداره حفاظت محیط زیست استان همواره با راهکار‌های مناسب در راستای کاهش آلودگی هوا گام بر می‌دارد، تصریح کرد: در حال حاضر سیستم‌های پایش در سطح استان تجهیز شده است و با استفاده از این سیستم‌ها آلودگی‌های موجود در شهرستان‌ها مانیتورینگ می‌شود.
وی به تغییرات ایجاد شده در بخش صنعت استان اشاره کرد و ادامه داد: تمام واحد‌های صنعتی موجود در استان به منظور کاهش آلودگی هوا ملزم به رعایت استاندارد‌های ایمنی و مشخص شده در قانون هستند.
شیشه‌فروش با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های موجود به منظور کاهش آلودگی هوا در استان عملیاتی شده است، تاکید کرد: خارج کردن خودرو‌های فرسوده میزان آلودگی موجود در سطح شهر‌ها را به میزان بسیاری کاهش می‌دهد و بسیاری از خودرو‌های جدید جایگزین خودرو‌های فرسوده موجود در استان شده‌اند.
وی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف در استان به منظور مقابله با آلودگی هوا اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌های آموزشی در این زمینه باید استمرار داشته باشد و تمام مردم باید با همکاری با مسئولان از اثرات و نتایج این پدیده در جامعه جلوگیری کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول