اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب تسهیلات بلاعوض تامین می‌شود؛

پرداخت بخشی از هزینه‌های طرح‌های نوسازی صنایع

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این شرکت 40 درصد از هزینه اجرای طرح‌های نوسازی و تجدید ساختار صنایع فارس را در قالب تسهیلات یارانه‌ای بلاعوض تامین و پرداخت می‌کند.

پرداخت بخشی از هزینه‌های طرح‌های نوسازی صنایع
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی هاشمی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای هزینه اجرای طرح‌های نوسازی و تجدید ساختار صنایع این استان با هدف توانمندسازی صنایع در بخش‌های تولید، بازار، صادرات و ارتقای تکنولوژی به صنایع پرداخت می‌شود.
هاشمی با بیان اینکه طرح‌های ارائه شده باید منجر به تقویت و توانمندی صنایع اولویت‌دار استان فارس شود گفت: طرح‌های مربوط به صنایع معدنی و فرآورده‌های آن، صنایع برق الکترونیک و مخابرات، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، صنایع بسته‌بندی، صنایع سلولزی، صنایع مربوط به فرآوری انجیر و خرما، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و صنایع فرآورده‌های دامی از اولویت ویژه‌ای برای اختصاص این تسهیلات برخوردارند.
وی افزود: علاوه بر آن طرح‌های مربوط به بهینه‌سازی مصرف انرژی و هدفمندی یارانه‌ها نیز در اولویت دریافت تسهیلات یارانه‌ای قرار می‌گیرند.
این مسئول با بیان اینکه با اعلام فراخوان تاکنون 60 طرح توسط گروه‌های مشاوره‌ای، اساتید دانشگاه، محققان و صاحبنظران حوزه صنعت به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ارسال شده است، تصریح کرد: این طرح‌ها در کمیته ویژه کارشناسی در حال بررسی است.
هاشمی اضافه کرد: امسال و با رشد قابل توجه نسبت به پارسال اعتبارات مناسبی برای اجرای طرح‌های نوسازی و تجدید ساختار صنایع به استان فارس اختصاص یافته است که این اعتبارات به طرح‌های توجیه‌پذیر اختصاص می‌یابد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از واحدهای صنعتی این استان خواست حداکثر تا 10 روز آینده مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های تولید بازار، صادرات و تکنولوژی به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ارائه دهند تا پس از بررسی این طرح‌ها و ارائه به مشاوره با تخصیص اعتبارات این معضلات برطرف شود.
وی همچنین از محققان و صاحبنظران و گروه‌های مشاوره‌ای خواست تا طرح‌ها و ایده‌های خود در مورد عارضه‌یابی صنایع را حداکثر تا 10 روز آینده تحویل دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول