اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

80 درصد متقاضیان مشاغل خانگی از حوزه صنایع دستی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: 80 درصد از متقاضیان مشاغل خانگی در استان زنجان از حوزه صنایع دستی است.

80 درصد متقاضیان مشاغل خانگی از حوزه صنایع دستی است
یحیی نقی‌زاده محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: میزان تسهیلاتی که بانک‌ها در حوزه مشاغل خانگی اختصاص می‌دهند، با توجه به میزان متقاضیان میراث فرهنگی استان زنجان از حجم پایینی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی با افزایش اشتغال در استان زنجان ارتباط دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به تسهیلات پایین بانک‌ها، درخواست بسیاری از تقاضاها بدون پاسخ باقی می‌ماند.
مدیر کل میراث فرهنگی استان زنجان با بیان اینکه توجیه اقتصادی طرح‌های گردشگری استان زنجان از طرف بانک‌ها کم‌رنگ است، ادامه داد:‌ طرح‌های گردشگری استان زنجان با قابلیت ویژه و موقعیت مناسبی که دارند از راندمان خوبی برخوردار هستند و بانک‌ها باید به این مقوله توجه کنند.
وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات در حوزه گردشگری استان زنجان مبنی بر مسافران عبوری و گذری برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد:‌ این مسئله نقطه قوتی برای استان زنجان محسوب می‌شود.
نقی‌زاده محجوب اضافه کرد: میراث فرهنگی استان زنجان در حال حاضر با محوریت مسافران و گردشگران موقت و گذری سرمایه‌گذاری می‌کند.
وی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در احداث مجتمع‌های بین راهی، ارائه صنایع دستی استان زنجان، سوغاتی و محصولات و ایجاد مراکز تفریحی و پذیرایی در استان از جمله پروژه‌هایی است که در حال حاضر سرمایه‌گذاری در آنها نتیجه بخش است.
مدیر کل میراث فرهنگی استان زنجان با تاکید بر موقعیت استان زنجان و نزدیکی آن به هفت استان دیگر کشور، افزود:‌ بانک‌ها با لحاظ کردن وضعیت و موقعیت استان و ارائه خدمات به گردشگران باید توجه ویژه‌ای به ارائه تسهیلات داشته باشند.
وی با بیان اینکه در استان زنجان نسبت به سال گذشته گردشگران  ورودی به ویژه در گنبد سلطانیه از رشد بالایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری و افزایش تسهیلات در زمینه گردشگری موجب افزایش حضور گردشگران در نقاط مختلف استان می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول