اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان:

اصفهانی‌ها در نمایشگاه صنایع دستی ترکیه خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: در سومین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری ترکیه با هدف توسعه صنعت گردشگری اصفهانی‌ها با ارائه آثار خود خوش درخشیدند.

اصفهانی‌ها در نمایشگاه صنایع دستی ترکیه خوش درخشیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسول محققیان اظهار داشت: در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری ترکیه 56 غرفه از کشور ایران و ترکیه محصولات فرهنگی خود را به نمایش گذاشته‌اند که 10غرفه از این نمایشگاه در متراژ 204 مترمربع مربوط به جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: در غرفه‌های ایرانی می‌توان تولیداتی چون گره چینی، صنایع چرم، میناکاری و قلم‌زنی را مشاهده کرد که این غرفه‌ها را از دیگر غرفه‌های کشورها متمایز ساخته است. 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: استقبال از پاویون اصفهان در نمایشگاه فرهنگ و جهانگردی استان‌های ترکیه که از تاریخ 29 مهر ماه تا چهار آبان ‌ماه در شهر آنکارا در حال برگزاری است، چشمگیر بوده است.
وی اضافه کرد: استقرار پاویون اصفهان در این نمایشگاه در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توسعه روابط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و گسترش روابط دو جانبه با دیگر کشورها به ویژه کشورهای منطقه است.
محققیان در ادامه افزود: شرکت در این نمایشگاه با همت و با همکاری ارزشمند و مؤثر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، استانداری اصفهان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی اصفهان صورت گرفته است.   
وی تاکید کرد: سعی شده از طریق استقرار پاویون ویژه شهر اصفهان، گوشه‌ای از قابلیت‌ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان و هنرمندان استان اصفهان در کشور ترکیه متجلی شود.  
به گزارش فارس، نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری ترکیه در سومین دوره خود با هدف توسعه صنعت گردشگری و آشنایی بیشتر با آداب و سنن استان‌های مختلف ترکیه در شهر آنکارا در حال برگزاری است.
شرکت‌ها و مؤسسات مشارکت‌کننده در زمینه‌های تولیدات فرهنگی، جهانگردی، صنایع دستی، موسیقی بومی و غذاهای محلی و پوشاک از استان‌های مختلف ترکیه و شهرهای خواهرخوانده حضور فعال دارند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول