اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس در گفت و گو با فارس:

موجی که در آمریکا به راه افتاده در 82 کشور ادامه دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت:‌ موجی که در آمریکا به راه افتاده در 82 کشور ادامه دارد.

موجی که در آمریکا به راه افتاده در 82 کشور ادامه دارد
سید شهاب‌الدین صدر در حاشیه همایش بیداری اسلامی که در مسجد صاحب الزمان (عج) پاکدشت برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگارفارس در جنوب استان تهران با اشاره به بیداری اسلامی که در منطقه صورت گرفته است، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری از روز نخست فرمودند این بیداری کشورهای منطقه «بیداری اسلامی» است چرا که مردم در این حرکت‌ها با شعارهای دینی و برای یک حرکت دینی و اسلامی به میدان آمده و حرکت‌های خود را از میعادگاه‌ها نماز جمعه و مساجد شروع می‌کنند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامیافزود: برخی افراد به این مهم توجه نمی‌کنند و آن را بیداری انسانی می‌خوانند و برای اینکه مردم به واسطه آن از زیر ظلم بیرون می‌آیند این عنوان را به این حرکت‌ها می‌دهند. 
رئیس فراکسیون بیداری اسلامی با اشاره به اینکه حرکت و انگیزه مردم در این حرکت‌ها اسلامی است، خاطرنشان کرد: بیداری انسانی جای خاصی دارد و در حال حاضر که مردم کشورهای منطقه با انگیزه اسلامی به میدان آمده‌اند این بیداری، بیداری اسلامی است.
صدر با اشاره به بعضی تحلیل‌های غلط در ارتباط با بیداری اسلامی تاکید کرد: برخی افراد می‌گویند این حرکت‌ها زیر سر آمریکا است و آنها خودشان این را طراحی کرده‌اند در حالی که این تحلیل‌ها غلط است چرا که کنترل این حرکت‌ها و بیداری مردم از آمریکا خارج شده است و این را هر کسی می‌تواند به راحتی درک کند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنبش والستریت در غرب تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند هدف بیداری اسلامی را مسائل اقتصادی مطرح کنند در حالی که مردم در این حرکت‌ها علاوه بر مسائل اقتصادی به دنبال حاکم شدن اسلام در کشورشان هستند چرا که اگر فقط برای مسائل اقتصادی بود حرکت آنها همانند اتفاقاتی بود که امروز در اروپا و غرب شاهد آن هستیم.

حکومت یک درصد بر 99 درصد مردم
رئیس فراکسیون بیداری اسلامی با اشاره به اینکه جنبش والستریت و اتفاقاتی که در غرب در حال رخ دادن است دارای یک پیام بود، افزود: جنبش والستریت و بیان شدن 99 درصد پیام خوبی دارد و آن این است که عنوان می‌کند 99 درصد مردم کشورها تحت اسارت و استثمار یک درصد مردم هستند.
 
موجی که در آمریکا به راه افتاده در 82 کشور ادامه دارد
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره لابی صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها لابی بالایی دارند اما ما امروز شاهد این هستیم موجی که در آمریکا است در 82 کشور و هزاران شهر دنیا این موج‌های اعتراض وجود دارد و ما این موج‌ها را به دلیل اینکه در راه مقابله با استثمار است درست می‌دانیم.

بت عدم مقابله با استکبار شکسته شد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سقوط حاکمان چند کشور منطقه تصریح کرد: به دنبال بیداری اسلامی حاکمان برخی از کشورهای منطقه از جمله صالح، بن علی، مبارک و قذافی و اتفاقات بعدی آن یک چیز دیگری هم در دنیا به‌وجود آورده است و اینکه در دنیا جا انداخته بودند کسی نمی‌تواند جلوی حکام بایستد شکسته شد، آنها می‌گفتند ایران استثنا بود و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی حاکمان بایستد اما به لطف خدا این حاکمان نیز سقوط کردند.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول