اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

حوادث امروز آمریکا از جنس رویداد فروپاشی شوروی است

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حوادث امروز اروپا و آمریکا از جنس رویدادهای گذشته است که موجب فروپاشی شوروی در زمان گرباچف شد.

حوادث امروز آمریکا از جنس رویداد فروپاشی شوروی است
به گزارش خبر‌گزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان درمیان از امنیت و سلامتی به عنوان بهترین نعمات خداوند یاد کرد و اظهار داشت: وحدت بزرگترین نعمتی است که باید قدر آن را نکو دانست.
معاون رئیس جمهور فروپاشی کمونیسم و لیبرالیسم را نتیجه پیشرفت اسلام در اروپا دانست و افزود: حوادث امروز اروپا و آمریکا از جنس رویدادهای گذشته است که موجب فروپاشی شوروی در زمان گرباچف شد.
 وی حوادث آمریکا و جنبش وال استریت را برگرفته از قیام‌های مردم در کشور‌های عربی دانست و ادامه داد: بیداری کنونی ملت‌های آزاده جهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم نشأت گرفته از انقلاب ملت ایران است.
میرتاج‌الدینی با اشاره به استقبال مردم لبنان از محمود احمدی‌نژاد تصریح کرد: کارشناسان سیاسی با استقبال پرشور مردم لبنان از رئیس جمهور ایران فهمیدند که دیگر معادلات سیاسی جهان به طور کلی دگر گون شده است.
معاون رئیس دولت دهم ولایت را هدیه بزرگ پروردگار به ملت ایران برشمرد و ابراز داشت: تا مردم لیاقت نداشته باشند نعمت ولایت برایشان ارزانی نمی‌شود.
وی ولایت، پایداری و وحدت مردم را از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: امروز دشمن با راه‌اندازی ناتوی فرهنگی و ایجاد تفرقه سعی در جدایی ملت از ولایت دارد.
فرماندار درمیان نیز گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور در جریان سفر به درمیان پس از حضور بر مزار شهدای شهر اسدیه و تجدید میثاق با آنان دو 86 واحد مسکن مهر و ساختمان بیمارستان 24 تخته خوابی شهرستان با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان افتتاح کرد.
رجبعلی براتی از افتتاح سد مخزنی بتونی رزه با اعتبار 20 میلیارد تومان به دست وزیر محترم نیرو در صبح امروز و قبل از سفر رئیس جمهور خبر داد و افزود: با اجرای این طرح 10 درصد به سفره‌ها و منابع آبی شهرستان اضافه شد.
وی حجم آبگیری سد را 24 میلیون متر مکعب دانست و ادامه داد: این سازه توانایی مشروب‌سازی 600 هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست خود را دارا است.
براتی با اشاره به هزینه کرد مبلغ 14 هزار میلیون ریال برای مرمت قنوات شهرستان ادامه داد: شهرستان مرزی درمیان با وسعت 5 هزار و 861 کیلومتر مربع دارای 53 هزار و 794 نفر جمعیت است که پیش‌بینی می‌شود این میزان در سرشماری جدید به بیش از 60 هزار نفر افزایش یابد.
وی سرانه فضای ورزشی شهرستان را قبل از دولت نهم 500 متر عنوان کرد و ابراز داشت: این میزان در دولت دهم به 6 هزار و 460 متر رسیده و در حال حاضر نیز 2 هزار و 500 متر دیگر در حال احداث است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول