اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری:

طرد جریان انحرافی بهانه را از کج‌اندیشان می‌گیرد

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری با بیان اینکه جریان انحرافی همانند پتکی در دست کج‌اندیشان است، گفت: کج‌اندیشان با نادیده گرفتن همه خدمات دولت، با پتک جریان انحرافی بر فرق جریان اصیل اصولگرایی می‌کوبند بنابراین طرد جریان انحرافی بهانه را از کج‌اندیشان می‌گیرد.

طرد جریان انحرافی بهانه را از کج‌اندیشان می‌گیرد
سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به مطرح شدن استعفای علی مطهری اظهار داشت: طرح سئوال مطهری از رئیس‌جمهور به‌طور کلی یکی از وظایف نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
عضو جبهه پایداری در مجلس ابراز داشت: البته این‌گونه که از فحوای کلام و رفتار مطهری مشهود است این سئوال وی چندان مبنای قانونی نداشته و به نظر ما سازنده و مفید به حال کشور و مصالح عالیه نظام نیست.
این نماینده اصولگرای مجلس به برداشت خود از سئوال مطهری اشاره کرد و گفت: این سئوال از آن جهت سازنده نیست که رئیس‌جمهور حق مردم را پایمال نکرده و به همین دلیل سئوال ایشان را از روی منیت فرض می‌کنیم.
بزرگواری افزود: خیلی‌ها این گونه برخورد مطهری را ناشی از حسادت و عناد نسبت به رئیس‌جمهور می‌دانند چرا که سئوال از رئیس قوه مجریه هنگامی ارزش و اعتبار دارد که رئیس‌جمهور برخلاف نظام و رهبری و ملت حرکت کند و دوم اینکه سئوال کننده در فکر به کرسی نشاندن منیت خود نباشد.
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی بیان داشت: هیئت رئیسه مجلس نیز مصالح نظام را در نظر می‌گیرد و فهم آن‌ها از مسائل روز به واسطه فرمایشات و اندرزهای رهبری بوده که در چنین موقعیتی این مباحث را سرلوحه کار مجلس قرار نمی‌دهند.
بزرگواری با بیان اینکه ای کاش مطهری که نام اصولگرایی را نیز به همراه دارد جریان فتنه را با آن همه خیانت به ملت استیضاح می‌کرد، افزود: کار مطهری به جایی رسیده که از نهضت آزادی و جبهه ملی دفاع می‌کند که اگر ذره‌ای از شهامت و درایت شخصیت‌های بزرگی چون استاد شهید مرتضی مطهری در وجود او بود به یقین هم فتنه‌گران را محکوم می‌کرد و هم علیه نهضت آزادی و جبهه ملی و عملکردشان افشاگری می‌کرد.
وی به توهین‌های مطهری علیه جبهه پایداری اشاره کرد و متذکر شد: جبهه پایداری در عرصه سیاسی کشور بنا به وظایف اصولگرایانه خود در حال حاضر هم جریان فتنه را محکوم می‌کند و هم جریان انحرافی را، اما مطهری به این جبهه نیز تهمت می‌زند و برای ما روشن نشده که ایشان در عالم سیاست به دنبال چه می‌گردد.
بزرگواری با انتقاد از برخی مواضع دولت در این زمینه و زمینه‌سازی برای هتاکی برخی افراد به جریان اصولگرایی و همچنین خود دولت عنوان کرد: با همه اقدامات انقلابی که دولت در شش سال گذشته انجام داده، ولی مشکلاتی را نیز برای خود و جریان ارزشی در کشور ایجاد کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: حمایت از جریان انحرافی یکی از این اقدامات است که بهانه به دست کج‌اندیشان داده است.
این نماینده اصولگرای مجلس با درخواست از دولت برای کنار گذاشتن این جریان اذعان داشت: اکنون تمام دلسوزان دولت که دلسوزان واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند رنجیده خاطر شده‌اند که لازم است در اقدامی انقلابی از سوی رئیس‌جمهور، این جریان منحرف از آشیانه دولت نقل مکان کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول