اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روانبخش:

جبهه پایداری برای مقابله با جریان انحرافی شکل گرفت

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اصل جبهه پایداری برای مقابله با جریان انحرافی شکل گرفت.

جبهه پایداری برای مقابله با جریان انحرافی شکل گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش شنبه شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برگزار شد، در پاسخ به این سؤال که برخی می‌گویند جبهه پایداری به صورت سرّی با جریان انحرافی در ارتباط است، خاطرنشان کرد: ضرب‌المثلی در عرب است که می‌گویند زن بچه مرده هم به این موضوع می‌خندد، زیرا اصل جبهه پایداری برای مقابله با جریان انحرافی است.
وی افزود: از سوی دوستانی که به دنبال تشکیل جبهه پایداری بودند نیز کتاب « شکل‌گیری فراماسونری در ایران» در همین زمینه نوشته شده که برای مقابله با جریان انحرافی است.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به این سؤال که چه تضمینی وجود دارد جبهه پایداری با رسیدن به قدرت به میثاقنامه با ولایت پشت پا نزند، اظهار داشت: همواره باید خودمان را با ولایت فقیه تطبیق بدهیم زیرا هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که در آینده منحرف نمی‌شود،‌ تا شیطان دست از قسمش برندارد شما نمی‌توانید مطمئن شوید.
وی با بیان اینکه باید همواره به خدا پناه ببریم و مراقب باشیم، بیان داشت: جبهه پایداری هم چنین ادعایی ندارد ولی امیدوار هستیم با ارتباط با بزرگان و با استفاده از نصایح بزرگان از خطر انحراف در امان بمانیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول