اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سیاسی سپاه:

مهمترین برخورد با جریان انحرافی، روشنگری و افشای این جریان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین برخورد با جریان انحرافی، روشنگری و افشای ماهیت این جریان است.

مهمترین برخورد با جریان انحرافی، روشنگری و افشای این جریان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار یدالله جوانی عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ چهارمین همایش نقش شجره طیبه صالحین در کار و تولید در مشهد، اظهار داشت: آوردن مردم در صحنه و صدمه‌زدن به اموال یک فسادی بود که توسط فتنه‌گران و سران آنها انجام شد.
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران با بیان این مطلب که این افراد مفسد فی‌الارض هستند که اگر در دادگاه پرونده اینها بررسی شود نتیجه‌ای جز اعدام نخواهد داشت و با مجازات سران فتنه مشکل حل نخواهد شد، بلکه پیچیده‌تر نیز می‌شود.
جوانی ادامه داد: آیت‌الله خزعلی سال گذشته در مکانی مطرح کردند که از خداوند می‌خواهم قبل از مرگم ببینم سران و عوامل فتنه را کنار دیوار گذاشته‌اند.
رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این مطلب که خسارت‌هایی که در اغتشاشات وارد شد، بخشی از آن را نمی‌شود حساب کرد زیرا به اعتماد عمومی لطمه وارد شد و سوءزن ایجاد شد، گفت: انقلاب می‌توانست بعد از انتخابات 40 میلیونی حرکت شتاب‌دار بگیرد و بسیاری از مسائل حل شود و چه بسا اگر این اتفاقات نمی‌افتاد دشمنان تصمیم گرفته بودند که موضوع هسته‌ای ایران را تمام کنند، اما با اتفاقاتی که افتاد امیدوار شدند زیرا عده‌ای در داخل کشور را دچار چالش کردند.
وی تاکید کرد: ما دچار فتنه شدیم، یعنی فضا را طوری ترسیم کردند که آقای موسوی دنبال حق این افراد است که ضایع شده، بنابراین اگر نظام آن را مجازات کرد، تازه می‌شود قهرمان ملی و شهید برای آنها، بنابر این خرد و تدبیر اقتضای اجرای حکم را نمی‌کند.

مهم‌ترین برخود با جریان انحرافی روشنگری و افشای این جریان است

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران در ادامه به جریان انحرافی موجود در کشور اشاره کرد و ادامه داد: نظام در برخورد با جریان انحرافی جدی است، حتی افرادی نیز در این باره دستگیر شده اند و در حال محاکمه و بررسی پرونده آنها هستند و همچنین افراد خاصی هم نیز هستند در این زمینه که باید ملاحضات آن را دید.
جوانی در ادامه مطلب فوق گفت: وقتی مکتب ایرانی مطرح می‌شود، باستان‌گرایی و احیای باستانی از قبل هم بوده، از اول انقلاب هم بوده اما در حال حاضر حساسیت‌ها به دلیل این است که فردی در جایگاه مسئولیتی می‌آید و چنین حرف‌هایی می‌زند.
وی اظهار داشت: انحراف در نوع نگاه به حجاب و موسیقی و مکتب ایرانی نیست، امروزه در حوزه مفاسد اقتصادی این جریان مشکلات بسیار زیادی دارد.
سردار جوانی افزود: افرادی را دستگیر کرده‌اند و همچنین چهره‌های شناخته شده‌ای هم مانند ملک‌زاده و مدیرعامل اروند و ارس و ... از جمله این افراد بودند.
وی گفت: یکی از آقایان زمانی که وارد دولت شد چیزی در بساط نداشت، اما در حال حاضر در تهران چندین خانه که قیمت آنها بالای شش میلیارد تومان است، دارد و این سوال مطرح می‌شود این املاک از کجا آمده؟ مشخص است که یک فساد مالی صورت گرفته است.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول