اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش‌های مستند، انیمیشن و داستانی؛

برگزیدگان جشنواره فیلم بسیج کرمان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان دومین جشنواره فیلم بسیج استان کرمان در بخش‌های مستند، انیمیشن و داستانی معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره فیلم بسیج کرمان معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز آیین پایانی دومین جشنواره فیلم بسیج استان کرمان با حضور مسئولان استانی و هنرمندان در محل تالار قرآن و حدیث کرمان برگزار شد.
براساس بیانیه هیئت داوران دومین جشنواره فیلم بسیج استان کرمان فیلم انیمیشن «ناو وینسنس» اثر مهران حیدری برگزیده شد و فیلم‌های «سوگلی» و «طعم شیرین» به کارگردانی محمدرضا رضاپور و بهارک شاهرخی شایسته تقدیر شدند.
همچنین محمدامین بهشتیان با فیلم «56 روز» برگزیده بخش مستند دومین جشنواره فیلم بسیج استان کرمان شد و فیلم‌های «ده بالای رمشک» و «من زندگی را دوست دارم» به ترتیب به کارگردانی حمید حمیدزاده و امیر عابدین‌پور به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.
به گزارش فارس، هیئت داوران این جشنواره هیچ کدام از بازیگران زن را شایسته رتبه برتر ندانست و ندا دهقان بازیگر فیلم «مچانا» در این زمینه تقدی شد.
در این جشنواره سیدمحمدرضا میرحسینی‌دانا با بازی در فیلم «برگشت‌ناپذیر» به عنوان بهترین بازیگر مرد معرفی شد و از حبیب‌الله شفیعی بازیگر فیلم «برگشت‌ناپذیر» تقدیر به عمل آمد.
علیرضا نجیب‌زاده به عنوان بهترین تصویربردار با فیلمبرداری فیلم «استحاله» و مجید پورغلامحسین بهترین صدابردار برای فیلم «رزق» در دومین جشنواره فیلم بسیج استان کرمان معرفی شدند.
حجت دهقان تدوینگر و فیلمنامه‌نویس فیلم «مچانا» به عنوان بهترین تدوینگر و فیلمنامه‌نویس این جشنواره انتخاب شد.
در بخش کارگردانی نیز شاهد شفیعی با کارگردانی فیلم «برگشت‌ناپذیر» برگزیده شد.
به گزارش فارس، فیلم‌های «برگشت‌ناپذیر»، «ناو وینسنس»، «56 روز»، «من زندگی را دوست دارم» و «ده بالای رمشک» به بخش کشوری دومین جشنواره فیلم بسیج راه یافتند.
دومین جشنواره فیلم بسیج استان کرمان همچنین از محبوبه صنعتی، محسن رجب‌پور، میثم احمدی و محسن سعادت‌نصری به عنوان عکاسان برگزیده مسابقه عکاسی روز قدس تجلیل به عمل آورد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول