اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان خبرداد:

عضویت 100 هزار دانش‌آموز کردستانی در بسیج

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان از عضویت بیش از 100 هزار دانش‌آموز این استان در بسیج دانش‌آموزی خبرداد.

عضویت 100 هزار دانش‌آموز کردستانی در بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث کشاورز ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، با اشاره به استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان این استان به عضویت در بسیج، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 100 هزار از دانش‌آموزان این استان عضو بسیج هستند و به صورت سازماندهی شده در برنامه‌های مختلف در طول سال شرکت می‌کنند.
به گفته وی، 50 درصد از فرهنگیان سراسر استان نیز در حال حاضر در بسیج عضویت دارند و در برنامه‌های مختلف حضور فعال دارند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج در سراسر استان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی امسال با شعار دانش‌آموز بسیجی، تجلی ایمان، دانایی و ولایت‌مداری از هفتم تا 13 آبان‌ ماه جاری همزمان با سراسر کشور در سراسر استان برگزار می‌شود.
کشاورز، دانش‌آموز بسیجی بصیرت و ولایت‌مداری را شعار روز نخست بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد و  خاطرنشان کرد: نشست‌ روشنگری و بصیرت سیاسی با محوریت موضوع بیداری اسلامی و با هدف افزایش توان و ارتقای فهم، بینش و بصیرت سیاسی دانش‌آموزان و فرهنگیان در این روز در تمام مدارس سطح استان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری 415 یادواره شهدای دانش‌آموز بسیجی به یاد شهیدان مرحمت بالازاده، سهام خیام و یدالله محمدی در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات قرآن و عترت در تمامی واحدهای بسیج دانش‌آموزی با هدف ارائه الگوی موفق قرآنی به قشر جوان و تشویق دانش‌آموزان را از برنامه‌های دیگر هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح استان برشمرد.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوهای طرح هجرت 3 و دیدار گروهی دانش‌آموزان با خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز را از برنامه‌های روز چهارم بسیج دانش‌آموزی با شعار دانش‌آموزی بسیجی خدمت‌رسانی و جهاد اقتصادی در سراسر استان عنوان کرد.
کشاورز از برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان و تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و طرح توجیهی دانش‌آموزان عضو طرح آیه‌های تمدن استان در پنجمین روز‌ بسیج دانش‌‌آموزی خبر داد.
وی شعار 11  آبان‌ماه را دانش‌آموز بسیجی، خودباوری و تلاش علمی عنوان کرد و گفت: ساماندهی پایگاه‌ها و انجمن‌های علمی، با هدف ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان و ایجاد الگوی سالم علمی برای ‌آنان از برنامه‌های این روز است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان شعار 12 آبان‌‌ماه را روز دانش‌آموز بسیجی، ورزش و سلامتی ذکر کرد و  یادآورشد: برگزاری دو رهروان شهدای دانش‌آموزی و کوهپیمایی دانش‌آموزان پیشگام با هدف همگانی کردن امر ورزش در بسیج و جامعه و افزایش توان جسمانی دانش‌آموزان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در سراسر استان است.
کشاورز دشمن‌شناسی و استکبارستیزی را شعار اصلی 13 آبان‌ماه عنوان کرد و گفت: حضور دانش‌آموزان در مراسم 13 آبان و برپایی ایستگاه‌های نقاشی با موضوع استکبارستیزی از مهمترین برنامه‌های این روز است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول