اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:

تمرکز بسیج روی طرح صالحین است

خبرگزاری فارس: سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: طرح شجره طیبه صالحین در گروه‌های مختلف بسیج در حال برگزاری است و همه تمرکز‌های بسیج روی این طرح است.

تمرکز بسیج روی طرح صالحین است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت‌الاسلام مجتبی عباسی چهارشنبه شب در جلسه توجیهی طرح شجره طیبه صالحین بسیج ورزشکاران که با حضور تعدادی از رزمی‌کاران ووشو در محل سالن ووشو خورموج برگزارشد، اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه سپاه و بسیج اجرای طرح شجره طیبه صالحین است.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه درسپاه دشتی افزود: این طرح عظیم در گروه‌های مختلف بسیج در حال برگزاری است و همه تمرکز‌های بسیج روی این طرح است.
 عباسی خاطر نشان کرد: بهترین الگو برای شجره طیبه صالحین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدا هستند زیرا اگر آنان کاری کردند، برای ادای تکلیف الهی بود.
وی گفت: بحث ورزش به‌ویژه ورزش رزمی یک قداست و ارزش خاصی دارد زیرا علاوه بر ورزش جسم، موجب افزایش روح ورزشکار نیز می‌شود.
عباسی یادآورشد: در ورزش ووشو که به علم رزمی ما اضافه می‌شود در کنار آن باید اخلاق و روح ورزشکاری ما نیز بهتر و بیشتر شود و اگر تکنیکی بر تکنیک شما اضافه و یا مقامی را کسب کردید نباید به آن غره شوید.
وی با اشاره به اینکه مربی برای ورزشکاران الگوست، اضافه کرد: نخستین شرط یک رزمی‌کار این است که تابعیت محض از استاد خود داشته باشد و این موجب موفقیت یک ورزشکار است.
عباسی تصریح کرد: کسانی در ورزش رزمی موفق می‌شوند که متواضع و افتادگی بیشتری داشته باشند و در کنار ورزش به درس و تحصیل توجه کنند.
مسئول ورزش تربیت بدنی سپاه دشتی نیز گفت: طرح شجره طیبه صالحین بسیج ورزشکاران مبتنی بر اصل بهره‌برداری از ساز و کار موجود در تمرینات ورزشی در رشته‌های مختلف با ایجاد سلسله مراتب تعریف شده تعلیم و تربیت است.
حیدر حقیقت‌منش افزود: در این طرح مربیان ورزشی سرگروه هستند و ورزشکاران نیز که هفته‌ای دو جلسه در تمرینات حاضر می‌شوند قبل از آغاز تمرینات ورزشی با ذکر مطالب اخلاقی و بصیرتی کلاس خود را آغاز کنند.
وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که مربیان ورزشی با رفتار و عمل خود می‌توانند مبلغ معارف و اخلاقیات و عامل مهم تربیتی در این طرح عظیم باشند.
حقیقت‌منش خاطرنشان کرد: هیئت والیبال، ووشو و بسکتبال با تشکیل شش حلقه صالحین جلسات خود را آغاز کرده‌اند.
در پایان این جلسه به سه نفر از رزمی‌کاران جوائزی اهدا شد.
 انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول