اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان کرمان خبر داد:

اکران فیلم‌های جشنواره بسیج در شهرستان‌های کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان گفت: با توجه به محدودیت فضا و امکانات در شهر کرمان آثار جشنواره فیلم کوتاه بسیج در شهرستان‌های این استان اکران می‌شود.

اکران فیلم‌های جشنواره بسیج در شهرستان‌های کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا احمدی پیش از ظهر امروز در آیین پایانی دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان کرمان اظهار داشت: جشنواره‌های بسیج هنرمندان به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای غنی‌سازی آموخته‌های هنرمندان در رشته‌های مختلف از دیگر برنامه‌های بسیج هنرمندان است.
احمدی با بیان اینکه ستاد برگزاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج از فروردین‌ماه سال جاری فعالیت خود را به صورت سراسری آغاز کرد، ابراز داشت: انجمن‌های تخصصی فیلم بسیج هنرمندان در کشور سیاست‌گذاری جشنواره را انجام دادند و فراخوان جشنواره مذکور در تیرماه جاری اعلام شد.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم کوتاه بسیج با چهار موضوع "بازخوانی ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس"، "بیداری اسلامی"، "جهاد اقتصادی" و "مضامین آیینی و اجتماعی" برگزار شد.
احمدی از ارسال 58 اثر به دبیرخانه جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج در کرمان خبر داد و گفت: این فیلم‌ها 13 اثر داستانی، 11 اثر انیمیشن و 34 مستند را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه آذرماه سال جاری مرحله کشوری جشنواره فیلم کوتاه بسیج در زیباکنار برگزار می‌شود، تصریح کرد: پنج اثر برگزیده از استان کرمان به این جشنواره ارسال می‌شود.
احمدی عنوان کرد: با توجه به محدودیت فضا و امکانات در شهر کرمان آثار جشنواره فیلم کوتاه بسیج بر اساس زمان‌بندی تا هفته بسیج در شهرستان‌های استان اکران می‌شود.
وی با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان در فعالیت‌های کلان نیز وارد می‌شود و از فیلمسازان ارزشی حمایت می‌کند، ابراز داشت: یک طرح ملی در حوزه دفاع مقدس به این سازمان ارسال شد که بسیج هنرمندان هزینه 80 میلیون تومانی تولید این فیلم را تأمین می‌کند.
انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول