اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استان همدان:

تئاتر باید بسترساز مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استان همدان گفت: هنر تئاتر می‌تواند بسترساز مقابله با آسیب های اجتماعی باشد.

تئاتر باید بسترساز مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان، احمد رستنده اظهار کرد: میزبانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان توسط همدان نشان از ظرفیت و قابلیت بالای این شهر در برگزاری جشنواره‌ها دارد.
وی افزود: از طریق هنر متعالی تئاتر می‌توان آموزش‌های مختلفی را به قشر کودک و نوجوان جامعه ارائه کرد که همین امر در ایجاد جامعه‌ای سالم در آینده مثمرثمر خواهد بود.
مدیرکل امور اجتماعی استان همدان به طرح تحول اجتماعی پرداخت و گفت: در این طرح به مقوله پیام مهر با موضوع اهمیت‌دهی به هنر تئاتر به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی توجه شده است.
وی ادامه داد: به نظر می رسد کار در زمینه تئاتر کودک و نوجوان و تقویت این مهم در القای مسائل دینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از همان دوران کودکی امری در خور توجه است که باید از این ظرفیت استفاده کافی و وافی را برد.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 15 تا 20 آبان‌ماه در همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول