اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان:

جشنواره تئاتر می‌تواند مروج آموزه‌های دینی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان می‌تواند مروج فرهنگ و آموزه‌های دینی باشد.

جشنواره تئاتر می‌تواند مروج آموزه‌های دینی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسنی‌حلم اظهار کرد: یکی از بهترین ابزارهایی که می‌توان به وسیله آن به ترویج آموزه‌های دینی به ویژه نماز پرداخت، بهره‌گیری از ابراز هنر است.
وی تصریح کرد: در راستای اشاعه فرهنگ نماز در جامعه و حضور دانش‌آموزان مدارس در نماز جماعت، باید بتوانیم با استفاده از برنامه‌های مختلف مانند اجرای تئاتر آنها را به این سمت و سو سوق دهیم.
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه تئاتر در هنرهای نمایشی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: هنرمندان هنرهای نمایشی با با دارا بودن بسترهای مناسب آموزشی به خوبی می‌توانند در جهت القای فرهنگ به کودکان و نوجوانان گام بردارند.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 15 تا 20 آبان‌ماه در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول