اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور عروسک‌های غول پیکر در افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک

خبرگزاری فارس: نمایش "بازی عروسک‌های غول پیکر (مهرداد و مهربان)" در افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

حضور عروسک‌های غول پیکر در افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، نمایش "بازی عروسک‌های غول پیکر (مهرداد و مهربان)" نوشته زهرا جعفری به کارگردانی مشترک زهرا جعفری و علیرضا دهقانی در افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اجرا می‌شود.
علیرضا دهقانی در این ارتباط اظهار داشت: پس از حضور موفق عروسک‌های غول پیکر 4.5 متری در بخش جنبی جشنواره تئاتر مریوان، نمایش بازی عروسک‌های غول پیکر (مهرداد و مهربان) در افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا می‌شود.
وی افزود: نمایش "بازی عروسک‌های غول پیکر" نوشته زهرا جعفری که با دو عروسک مهرداد و مهربان قرار است در افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اجرا شود با موسیقی دهل و سرنای محلی در همدان همراه خواهد بود.
دهقانی با تشکر از شهرام کرمی دبیر جشنواره کودک و نوجوان و مجید امرایی مدیر دفتر تئاتر خیابانی برای دعوت از این گروه نمایشی، به معرفی داستان نمایش پرداخت و اظهار کرد: مضمون این قصه به جامعه امروز ما اشاره دارد، در آغاز نمایش زن و مرد پشت به هم  هستند و یکدیگر را نمی‌بینند و با جلو رفتن نمایش، داستان طوری پیش می‌رود که دوستی، صلح، صفا و آرامش را به خود و دیگران هدیه می‌کنند.
زهرا جعفری طراحی و ساخت عروسک این اثر را در کنار نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده دارد و مریم کاسبان و ملیحه کاسبان دستیار و طراح عروسک‌ها و احمد صمیمی، امین وحیدی‌پور و مهدی ضیائیان‌پور عروسک‌گردانان این کار هستند.
هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 20 آبان ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول