اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛

سالن‌های تئاتر کف شیراز گسترش یافت

خبرگزاری فارس: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، یک سالن تئاتر کف به مساحت 230 متر مربع به سالن‌های تئاتر شیراز اضافه شد.

سالن‌های تئاتر کف شیراز گسترش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، یک سالن تئاتر کف به مساحت 230 متر مربع به سالن‌های تئاتر شیراز اضافه شد.
این سالن در هنرستان هنرهای زیبای شیراز و با ظرفیت 150 نفر ساخته شده است.
این پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان و در مدت 18 ماه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ساخته شده است.
این سالن سومین سالن کف موجود در شیراز بعد از سالن‌های استاد هودی و لایق است.
از جمله مقوله‌های ویژه در هنرهای نمایشی که می‌تواند تئاتر امروز را با شیوه‌های اجرایی نوین برای مخاطبان عرضه کند، روبه‌رو شدن تماشاچی با بازیگران در صحنه نمایش سالن‌های کف است.
هنرستان هنرهای زیبای شیراز وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس سالانه در رشته‌های مختلف هنری پذیرای هنرآموز است.
به گزارش فارس، سال‌ها است که اهالی تئاتر استان فارس به ویژه شهر شیراز، خواستار افزایش تعداد سالن‌های نمایش تئاتر هستند که افزایش یک سالن کف تئاتر به دو سالن مشابه دیگر در این شهر خوشحالی هنرمندان تئاتر و علاقمندان به این هنر را در پی داشته است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول