اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به خبر هرس پارک‌های توسط گوسفندان؛

شهردار پلدختر: وجود احشام در پارک‌های سبب ذبح آن‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار پلدختر در واکنش به خبر فارس مبنی بر وجود احشام در پارک‌های پلدختر اعلام کرد: وجود احشام در پارک‌های سبب ذبح آن‌ها می‌شود.

شهردار پلدختر: وجود احشام در پارک‌های سبب ذبح آن‌ها می‌شود
شهردار پلدختر در واکنش به گزارش فارس مبنی بر اینکه شهرداری پلدختر دومین شهرداری است، که برای هرس کردن پارک‌ها به جای استفاده از دستگاه‌ چمن‌زنی از گوسفندان کمک می‌گیرد به خبرنگار فارس در پلدختر گفت: شهرداری پلدختر چهار دستگاه چمن‌زن دارد که به وسیله این دستگاه‌ها کار هرس پارک‌ها و فضای‌های سبز صورت می‌گیرد.
محمد شرفی نصیری با اشاره به اینکه فرهنگ در هر نوع از جامعه نشان‌دهنده شخصیت، هویت، رفتار و کردار، آداب و رفتار و مجموعه اخلاقیات اهالی آن است، که در لوای اجرا و رعایت قوانین و مقررات وضع شده در قانون، نمود پیدا می‌کند، افزود: عدم آگاهی و اینکه شهر جای احشام نیست برخی شهروندان روستا را با شهر اشتباه گرفته‌اند.
شهردار پلدختر با آن دسته از شهروندانی که احشام در شهر نگهداری می‌کنند، خواست از آوردن احشام خود به فضاهای سبز خودداری کنند، در غیر این صورت شهرداری پلدختر ضمن جمع‌آوری، آن‌ها را به کشتارگاه برده و ذبح می‌کند.
شرفی نصیری با تاکید بر اینکه شهرداری پلدختر در چند روز گذشته اقدام به کاشت نهال در سطح شهر نموده است از شهروندان خواست نسبت به نگهداری این نهال‌ها کوشا باشند و نگذارند برخی افراد وظیفه نشناس آن‌ها را از بین ببرند.
شهرستان پلدختر یکی از شهرستان‌های استان لرستان است، که در جنوب این استان قرار گرفته است.
این شهرستان دارای آب و هوای معتدل در زمستان و گرم در تابستان است و رودخانه دائمی کشکان نیز از دره‌های تنگ کوه‌های زاگرس منطقه عبور می‌کند، کار مردم منطقه بیشتر کشاورزی است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول