اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

250 وسیله ورزشی در پارک‌های استان قم نصب است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: تاکنون بیش از 250 وسیله ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌های استان به منظور ترغیب افراد به ورزش نصب‌ شده است.

250 وسیله ورزشی در پارک‌های استان قم نصب است
محسن صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تجهیز پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر به وسایل ورزشی‌ اظهار داشت: در اکثر بوستان‌های استان وسایل و تجهیزات ورزشی نصب شده است.
وی از نصب کمپلکس بازی برای کودکان در پارک‌ها و بوستان‌ها خبر داد و گفت: کمپلکس بازی جایگزین تاب و سرسره در بوستان‌ها و پارک‌ها نصب شده که با وجود ضربه‌گیر و کف‌پوش‌های مخصوص به خود خطر استفاده از آنها را کاهش می‌دهد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته در پنج پارک، کمپلکس‌های بازی را جایگزین تاب و سرسره کرده‌ایم که برای نصب آنها 350 میلیون تومان هزینه شده است.
صالح با بیان اینکه تاکنون بیش از 250 وسیله ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌های استان نصب شده است، تصریح کرد: در سال جاری با نصب کمپلکس‌های بازی برای کودکان درکنار وسایل ورزشی شاهد استفاده بیشتر مردم از وسایل ورزشی و ترغیب‌ آنها به ورزش خواهیم بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول