اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرکرد خبر داد:

راه‌اندازی ایستگاه پلیس در پارک‌های شهرکرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرکرد گفت: به‌منظور ارتقای سطح امنیت در شهر احداث ایستگاه‌هایی‌ برای استقرار پلیس در سطح پارک‌های پر جمعیت شهرکرد ضروری است.

راه‌اندازی ایستگاه پلیس در پارک‌های شهرکرد
حسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به ضرورت ارتقای سطح امنیت در جامعه احداث ایستگاه‌های برای استقرار پلیس در پارک‌های پر جمعیت این شهر از جمله پارک لاله و تهلیجان بیش از پیش لازم و ضروری است.
وی جمع‌آوری خودروهای فرسوده را از دیگر طرح‌های در دست اجرای پلیس شهرکرد عنوان کرد و گفت: برای جمع‌آوری خودروهای فرسوده از سطح شهر نیاز به همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی داریم.
جعفری جمع‌آوری خودروهای فرسوده را از ضرورت‌های بخش اقتصادی و اجتماعی کشور برشمرد و گفت: اجرای کامل طرح نوسازی خودروهای فرسوده منجر به ایجاد اثرات مثبت در محیط زیست و کاهش آلودگی هوا، صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، زیباسازی و اصلاح مبلمان شهری و رونق بخشیدن به صنعت خودرو کشور می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد در ادامه با اشاره به طرح تجمیع طلافروشان در شهرکرد، گفت: تجمیع طلافروشان در شهرکرد هنوز به‌دلیل عدم شناسایی محل واجدالشرایط صورت نگرفته است که تحقق آن نیازمند پیگیری از سوی مسئولان ذی‌‎ربط است تا شاهد وقوع حوادث ناگوار در این شهر نباشیم.
وی ساماندهی موتورسواران را از دیگر طرح‌های اجرایی در این شهر برشمرد و گفت: موتورسواران در پارک‌ها موجبات مزاحمت برای آسایش خانواده‌ها را فراهم کرده‌اند که نیروی انتظامی به شدت با اینگونه مزاحمت‌ها برخورد خواهد کرد.
جعفری ادامه داد: مسئولان پارک‌ها نیز باید مسیر عبور و مرور موتور سیکلت‌ها را مسدود کنند تا بروز ناهنجاری‌‎های اجتماعی ناشی از مزاحمت‌های موتورسیکلت‌سواران کاهش یابد.
وی اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مردم را از جمله راهکارهای موثر در کاهش مشکلات اجتماعی برشمرد و گفت: با نهادینه سازی فرهنگ صحیح حمل و نقل در بین جامعه هدف و مردم جامعه شاهد شهری ایمن با کمترین حوادث و تخلفات رانندگی خواهیم بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول