اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی سنندج:

طناب‌زنی در ورزش مدارس ابتدایی کردستان اجباری شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سنندج گفت: ورزش طناب‌زنی در سال تحصیلی جاری در مدارس مقطع ابتدایی استان کردستان اجباری شد.

طناب‌زنی در ورزش مدارس ابتدایی کردستان اجباری شد
فرانک کامکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: ورزش طناب‌زنی زمینه را برای نشاط و همچنین آمادگی دانش‌آموزان به منظور انجام سایر ورزش‌ها را فراهم می‌کند.
دبیر هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سنندج ادامه داد: هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سنندج در حال حاضر 18 رشته ورزشی فعال را زیرپوشش خود قرار داده است.
به گفته وی، ورزش‌های بومی محلی، طبیعی، الکترونیکی، ورزش بزرگسالان، صبگاهی، کارکنان ادارات، یوگا، ماهیگیری، ورزش در آب، آتش‌‌نشانان و امدادگران، راگ فوتبال، گردشگری ورزشی، پرواز بادبادک‌ها، چوگو، پیلاتس، طناب‌زنی، بازی‌ها و ورزش کودکان از رشته‌های ورزش همگانی است.
کامکاری در ادامه بیان داشت: بیش از 40 مربی درجه 2 و 3 در قالب این 18 رشته به صورت سازمان یافته در حال فعالیت و آموزش هستند.
وی با ابراز رضایت از فعالیت هیئت ورزش‌های همگانی استان کردستان، افزود: این هیئت در راستای ترویج و گسترش رشته‌های ورزشی زیرپوشش برای اولین‌ بار در حال برگزاری کلاس مربیگری درجه سه ورزش در آب و طناب‌زنی در دو بخش آقایان و بانوان است که در اواخر ماه جاری با همکاری اداره کل ورزش و امور جوانان برگزار خواهد شد.
دبیر هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سنندج با اشاره به برگزاری کلاس همه روزه ورزش صبحگاهی در دو بخش آقایان و بانوان، افزود: این کلاس‌ها زیر نظر هیئت سنندج برگزار می‌شود که مورد استقبال عموم مردم این شهرستان قرار گرفته است.
به گفته وی با همکاری آموزش و پروش استان کردستان در سال تحصیلی جاری ورزش طناب‌زنی در ورزش مدارس مقطع ابتدایی کلاس چهارم به بالا اجباری شد.
کامکاری خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان ادارات، مسابقات دارت، مسابقات طناب‌کشی و همایش صبحگاهی از برنامه گذشته هیئت ورزش‌های همگانی سنندج بوده است.
دبیر هیئت ورزش‌های همگانی سنندج در پایان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر سنندج خبر داد و افزود: این همایش توسط شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان و همکاری هیئت ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و امور جوانان به مناسبت هفته ناجا روز جمعه 15 ماه جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول