اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد:

اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر اردبیل اجرا می‌شود.

اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه کار گروه پسماند اردبیل اظهار داشت: در مورد جمع‌آوری زباله شهری در اردبیل همانند سایر شهرها کار با همراهی خوب بخش خصوصی در حال انجام است به طوری که با عقد قرارداد با شرکت خصوصی تلاش می‌کنیم به صورت حجمی انجام این کار از ساعات 11 شب تا شش صبح انجام شود.
وی یکی از مشکلات جمع‌آوری زباله را بی‌توجهی مردم به گذاشتن زباله در موقع مقرر اعلام کرد و افزود: اگر همشهریان به موقع زباله‌های خود را بیرون از خانه قرار دهند ما در جمع‌آوری زباله با کمترین مشکل روبرو شده و امکان نابسامانی بر اثر وجود گربه‌های مزاحم از بین می‌رود.
شهردار اردبیل در ادامه بیان داشت: حتی اکیپ‌های سیاری را مستقر کردیم تا خانواده‌هایی که بعد از وقت مقرر زباله در بیرون می‌گذارند آنها را جمع‌آوری کنند اما از شهروندان انتظار داریم شهرداری را در جمع‌آوری مناسب زباله‌ها یاری کنند.
بدری از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در اردبیل با استفاده از تجربیات موفق شهرداری تبریز و مشهد خبر داد و گفت: ما براساس برنامه پنج ساله پنجم تلاش می‌کنیم این طرح را با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی کنیم که در این زمینه به تعامل دو طرفه با شهروندان و عوامل شهرداری نیاز داریم.
وی همچنین از جمع‌آوری روزانه 350 تن زباله در شهر اردبیل خبر داد و گفت: جمع‌آوری این میزان زباله با کمبود امکانات و پرسنل، کاری حجیم و سنگین است که تنها با همراهی خوب مردم انجام این کار فراهم می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجربیات خوب سفر خود به کشور مجارستان، اظهار داشت: بیشترین تاکید و برنامه‌ریزی ما روی توسعه حمل و نقل عمومی و شهری است به طوری که با سرمایه‌گذرای و فروش اوراق، مطالعات لازم را برای اجرای قطار شهری در اردبیل انجام می‌دهیم.
این مسئول ترافیک شهری اردبیل را قابل قبول  توصیف کرد و گفت:‌ ما هم اکنون مشکل خاصی در این زمینه نداریم و تنها در برخی از ساعات روز با محدودیت‌های ترافیکی روبرو هستیم که باید به صورت کوتاه مدت و بلند مدت این معضل را برطرف کنیم.
بدری در پایان سخنان خود از احداث پارکینگ در شهر اردبیل به تعداد یک مورد در سال آینده خبر داد و گفت: حل مشکلات ترافیکی به تعامل مسئولان و مردم نیاز دارد چرا که اگر قوانین و مقررات را رعایت کنند با کمترین مشکل، روان‌سازی ترافیکی انجام می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول