اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی علوم پزشکی یاسوج:

130 نفر در علوم پزشکی یاسوج استخدام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جذب 130 نفر جدید در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان در این دانشگاه خبر داد.

130 نفر در علوم پزشکی یاسوج استخدام می‌شوند
علی کامکار شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به این‌که معاونت پشتیبانی در دانشگاه علوم پزشکی متولی تامین نیروی انسانی بوده، در سال گذشته در مجموع 273 نفر جذب مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌ها شده که هم‌اکنون در حال طی مراحل نهایی استخدام خود هستند. 
معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: در همین راستا در 13 آبان سال جاری با برگزاری آزمون تخصصی و عمومی 130 نفر دیگر در همه بخش‌های مرتبط با درمان و بهداشت جذب می‌شوند.
وی تامین نیروی انسانی را یکی از لازمه‌های توسعه و پیشرفت حوزه سلامت دانست و افزود: در سال‌های اخیر برای جذب نیروی انسانی لازم در بخش‌های خدماتی، پرستاری و پزشکان متخصص کارهای بسیار خوبی انجام گرفت که می‌توان گفت در این بخش مشکل چندانی نداریم و تنها باید با افزایش امکانات رفاهی، پزشکی، مکان‌های فیزیکی و فضاهای درمانی زمینه ماندگاری متخصصین را در این استان فراهم کنیم.
کامکار، فارغ‌التحصیلان بومی را در رشته‌های مورد نیاز این دانشگاه در بخش‌های مختلف در اولویت دانست و گفت: در شهرستان‌ها و بخش‌ها اولویت با متقاضیان بومی شهرستان و در بیمارستان‌ها اولویت با افراد واجدالشرایط‌ بومی این استان خواهد بود.
وی ادامه داد: افراد متقاضی برای شرکت در این آزمون که همگی بومی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، ثبت‌نام کرده و در روز 13 آبان در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی شرکت خواهند کرد.
معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بخش خصوصی را در استان کهگیلویه و بویراحمد غیر فعال خواند و تاکید کرد: به همین خاطر باید فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بخش‌های دولتی همین دانشگاه استخدام شوند.
وی با بیان این‌که در سال گذشته حدود 60 نفر تربیت بهورز داشتیم، اظهار امیدواری کرد: این استخدام‌ها بتوانند به وضعیت بیکاری و کاهش آن در این استان کمک کند.
کامکار با بیان اینکه در سال‌های اخیر، در پاییز هر سال حدود 30 پزشک متخصص وارد استان می‌شود خاطرنشان کرد: باید بسترهای فرهنگی، رفاهی، تامین مسکن، امکانات تحصیل و تفریح را برای پزشکان و خانواده‌های آنان فراهم کنیم تا شاهد بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مردم و استقرار دائمی پزشکان در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول