اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 370 داوطلب؛

آزمون استخدام شهرداری طبس برگزار شد

خبرگزاری فارس: آزمون مربوط به استخدام نیرو در شهرداری‌های طبس، عشق‌آباد و دیهوک با حضور 370 داوطلب برگزار شد.

آزمون استخدام شهرداری طبس برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، صبح امروز آزمون کتبی مربوط به استخدام نیرو در شهرداری‌های طبس، عشق‌آباد و دیهوک در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس برگزار شد.
این آزمون به‌ طور مستقیم به‌وسیله سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دفتر امور شهری استانداری یزد بر روند برگزاری این آزمون نظارت دارند.
از مجموع 370 نفر داوطلب شرکت‌کننده در این آزمون، تعداد 24 نفر برای پست‌هایی مانند حسابداری، کارشناس عمران و شهرسازی، کارپرداز، کارشناس امور فرهنگی، آتش‌نشان و... در شهرداری طبس، شهرداری عشق‌آباد و شهرداری دیهوک استخدام خواهند شد.
امام جمعه، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان طبس از محل برگزاری این آزمون بازدید کردند.
آزمون استخدام شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در استان یزد در دو حوزه امتحانی شهر یزد و شهر طبس و در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.
شهردار طبس در حاشیه برگزاری این آزمون به خبرنگار فارس گفت: امکان ثبت‌نام داوطلبان از هر کجای کشور وجود داشت اما بیشتر شرکت‌کنندگان در آزمون، بومی شهرستان طبس و تعداد اندکی هم از شهرستان‌ها و استان‌های همجوار هستند.
جعفر بورنگ خاطرنشان کرد: امکان استخدام پذیرفته‌شدگان به صورت رسمی وجود ندارد، بلکه این نیروها به عنوان کارمند پیمانی به استخدام شهرداری‌ها درخواهند آمد.
محمدعلی صادقی نماینده سازمان سنجش آموزش کشور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه از مدت‌ها قبل تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این آزمون به‌وسیله سازمان سنجش اندیشیده شده است، اذعان داشت: پاسخنامه‌های آزمون پس از جمع‌آوری، به مرکز سازمان سنجش آموزش کشور منتقل و تصحیح می‌شود، که نتیجه اولیه حداکثر تا اوایل آبان ماه اعلام خواهد شد.
سیدمصطفی اخلاق، نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در گفت‌وگوی جداگانه‌ای، روند برگزاری این آزمون را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این آزمون در صحت و سلامت کامل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول