اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی خبر داد:

استخدام 484 نفر در دستگاه‌های خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی از استخدام 484 نفر در سطح دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های این استان خبر داد.

استخدام 484 نفر در دستگاه‌های خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: مجوز مربوط به استخدام این تعداد نیرو در خراسان شمالی توسط معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری صادر شده است.
وی تصریح کرد: البته آزمون مربوط به استخدام 50 نفر در دستگاه‌های اجرایی استان و 150 نفر در شهرداری‌های استان در ماه‌های اخیر برگزار شده و به زودی نتایج اولیه این آزمون‌ها اعلام می‌شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی استخدام 150 نفر در جهاد کشاورزی، 120 نفر در استانداری، 14 نفر در فرودگاه بجنورد را در قالب این مجوزهای استخدامی برشمرد و گفت: آزمون این استخدامی‌ها در آینده نزدیک با اولویت به کارگیری نیروهای بومی برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: با استخدام این تعداد نیرو و تکمیل پست‌های اداری، همترازی سطح تشکیلاتی دستگاه‌های خراسان شمالی با سایر استان‌ها محقق می‌شود.
شفقت در ادامه ساماندهی نیروی انسانی در دستگاه‌های خراسان شمالی را برشمرد و گفت: این ساماندهی بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری انجام خواهد شد و برای بهره وری بیشتر نیروهای مازاد ساماندهی می‌شوند.
استاندار خراسان شمالی در عین حال با تاکید بر اینکه خراسان شمالی در حوزه نیروی انسانی نسبت به سایر استان‌ها فاصله دارد، افزود: برای کسری در دستگاه‌های این استان توافقاتی با معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری، برای اصلاح ساختار نیروی انسانی استان انجام شده است.
وی با بیان اینکه معاونت عمرانی و برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی و همچنین جهاد کشاورزی با کمبود نیرو مواجه هستند، گفت: با استخدام‌های جدید و ساماندهی نیروی انسانی بخش عمده‌ای از مشکلات این دستگاه‌ها برطرف خواهد شد.
شفقت خاطرنشان کرد: بر اساس طرح ساماندهی نیروی انسانی در استان که جزو طرح‌های برتر کشور شناخته شده است، 53 دستگاه این استان مشمول طرح ساماندهی نیرو قرار می‌گیرند.
وی اظهار داشت: دستگاه‌های نظامی و نیروهای مسلح و همچنین آموزش و پرورش که دارای چارت نیروی انسانی مربوط به خود بوده، در شمول ساماندهی نیروی انسانی خراسان شمالی قرار نمی‌گیرند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول