اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی زنجان خبر داد:

برگزاری آزمون استخدامی در کتابخانه‌های عمومی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برگزاری آزمون استخدامی در کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد.

برگزاری آزمون استخدامی در کتابخانه‌های عمومی زنجان
محمد ربیع احمدخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ثبت‌نام علاقه‌مندان به همکاری در کتابخانه‌های عمومی کشور از 20 مهر ماه سال جاری آغاز شده است.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان به همکاری در نهاد کتابخانه‌ها از 20 تا 30 مهر ماه می‌توانند با مراجعه به سایت نهاد اقدام به ثبت‌نام کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه آزمون این دوره در 13 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان می‌توانند در تاریخ‌های ذکر شده برای ثبت‌نام مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی و ادارات کل استان‌ها به جذب نیروی انسانی مورد نیاز به صورت پیمانی اقدام کرده است.
احمدخانی یادآور شد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان نیز برای تکمیل نیروی انسانی متخصص در رشته‌های شغلی کتابداری، برنامه‌ریزی، فناوری اطلاعات، امور اداری، مالی و منابع انسانی از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه از بین افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.
وی رشته‌های مجاز برای شرکت در آزمون را رشته‌های کتابداری، علوم کتابداری و علوم اطلاع رسانی، الهیات و معارف اسلامی، ادبیات فارسی، تاریخ، امور فرهنگی و مدیریت امورفرهنگی، برنامه‌ریزی امور فرهنگی، سطح دو یا بالاتر علوم حوزوی عنوان کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان علوم اداری، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی، مدیریت پرسنلی و مدیریت اقتصادی، حسابداری، علوم اقتصادی، امور مالی و حسابداری، مهندس عمران، راه و ساختمان و معماری، آمار و آمار کاربردی، روابط عمومی، ارتباطات، آمار، حقوق، برنامه ریزی وتحلیل سیستم، روزنامه نگاری و مدیریت رسانه و مهندسی کامپیوتر را از دیگر رشته‌های مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی کشور بر شمرد.
وی اذعان داشت: قبول‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت و پس از طی مراحل گزینش، نیروهای مورد نیاز دعوت به همکاری می‌شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول