اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز صوری بودن آزمون استخدامی را رد کرد

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز شایعات مطرح شده در مورد صوری بودن آزمون استخدامی شهردارها را رد کرد.

شهردار تبریز صوری بودن آزمون استخدامی را رد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین گفت: شهرداری در گزینش و اعلام نتایج آزمون استخدامی اخیر هیچ دخل و تصرفی نداشته و نفرات برگزیده بر اساس نمرات و رتبه‌های کسب شده گزینش می شوند.
وی با رد برخی شایعات مطرح شده در مورد صوری بودن آزمون استخدامی و گزینش و جذب یک طرفه نیروها از بین نیروهای قراردادی شاغل در بدنه شهرداری و نیز نگرانی برخی داوطلبان شرکت کننده در آزمون افزود: همه مراحل و ضوابط مربوط به برگزاری آزمون جامع استخدامی شهرداری‌ها زیر نظر وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تدوین و اجرا شده و همه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون اعم از نیروهای قراردادی شاغل در شهرداری و شرکت کنندگان خارج از شهرداری بر اساس نمرات اخذ شده و ضوابط حاکم بر آزمون، که قبلا از طریق سازمان سنجش و وزارت کشور اعلام شده بود مورد گزینش قرار می‌گیرند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه شهرداری تنها اقدام به جذب داوطلبان قبول شده اعلامی از سوی سازمان سنجش و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مجموعه خود می‌کند، افزود: اگرچه شهرداری تبریز اصلی‌ترین نهاد پیگیری کننده برگزاری آزمون استخدامی طی سه سال گذشته بوده، با این حال برابر قانون و ضوابط موجود، هیچ نقشی در انتخاب نفرات قبول شده ندارد و این آزمون تابع قوانین و ضوابط دیگر آزمون‌های استخدامی برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: همه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون اعم از کارکنان قراردادی شهرداری و داوطلبان خارج از این مجموعه از شرایط و شانس یکسانی برای قبولی در آزمون برخوردارند و ملاک گزینش افراد تنها نمره و رتبه‌های اخذ شده آنها در این آزمون است.
شهردار تبریز همچنین از نیاز این شهرداری به جذب و به کارگیری حداقل یک هزار نیروی متخصص در تمام رشته‌های مورد نیاز خبر داد و افزود: خوشبختانه با برگزاری آزمون استخدامی، بخشی از نیاز شهرداری تبریز در بحث جذب نیروی انسانی متخصص برطرف می‌شود و امیدواریم با تعیین ساز و کارهای جدید و اخذ مجوزهای موردی در آینده، بتوانیم نسبت به جذب نیروهای متخصص بیشتر اقدام کنیم.
شهردار تبریز گفت: با توجه به تعدد و تنوع وظایف و کارکردهای شهرداری در حوزه مدیریت شهری و نیاز این مجموعه به بهره‌گیری از خدمات و دانش فنی و اجرایی متخصصان و فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط، برگزاری این آزمون امکان دستیابی شهرداری به نیروها و تخصص‌های مورد نیاز را فراهم می کند و شهرداری تبریز به عنوان پیگیر اصلی برگزاری این آزمون، نهایت استفاده را از نتایج آزمون مذکور که همانا جذب نیروهای مورد نیاز است، می کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول