اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان:

ثبت‌نام استخدام کتابخانه‌های عمومی از امروز آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از برگزاری آزمون استخدامی این نهاد برای تکمیل کادر مورد نیاز خود در سطح استان خبر داد.

ثبت‌نام استخدام کتابخانه‌های عمومی از امروز آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رحیم فضیلت‌پور گفت: آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی در رشته‌های علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی، ‌الهیات و معارف اسلامی، ادبیات فارسی، تاریخ، مدیریت امور فرهنگی، برنامه‌ریزی امور فرهنگی، مدرک سطح دو و یا بالا‌تر علوم حوزوی همچنین دارا بودن دانشنامه کار‌شناسی و یا بالا‌تر در یکی از رشته‌های آمار و آمار کاربردی، مهندسی کامپیو‌تر (تمام گرایش‌ها) از بین افراد واجد شرایط برگزار خواهد شد.
وی افزود: بومی بودن در سطح استان محل تقاضا برای داوطلبان مرد و در سطح شهرستان محل تقاضا برای داوطلبان زن الزامی است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از شرایط شرکت در آزمون به پورتال نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان به آدرس اینترنتی WWW. KHOZESTANPL. IR مراجعه کنند.
وی بیان کرد: از اصلی‌ترین شرایط داشتن مدرک تحصیلی کار‌شناسی و یا مدارک بالا‌تر در رشته‌های تحصیلی متناسب با رشته‌های شغلی مورد نیاز، صادره از یکی از دانشگاه‌ها و موسسات مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
به گفته این مقام مسئول ثبت‌نام متقاضیان از تاریخ 20 مهر ماه تا 30 مهر ماه سال جاری از طریق سامانه اینترنتی به آدرس پورتال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (WWW. IRANPL. IR) انجام می‌پذیرد. ضمنا تاریخ مذکور قابل تمدید نیست.
وی خاطرنشان کرد: در این آزمون استخدامی برای استان خوزستان تعداد 53 نفر در نظر گرفته شده است که سه برابر ظرفیت در مرحله آزمون کتبی انتخاب خواهند شد و به مرحله مصاحبه و گزینش راه خواهد یافت.
فضیلت افزود: از سال 85 به بعد هر ساله نهاد کتابخانه‌های عمومی آزمون استخدامی برگزار کرده که تاکنون استان خوزستان موفق به جذب 150 نفر فارغ التحصیلان کتابداری و اطلاع‌رسانی در کتابخانه‌های عمومی شده است که خود نویدبخش حرکت و تحول کتابخانه‌های عمومی استان از مدیریت سنتی به مدیریت نوین کتابخانه‌ای است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول