اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان خبر داد:

اجرای 71 درصد از مصوبات سفر اول رئیس جمهور به اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: تاکنون 97درصد از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان اصفهان جنبه اجرایی پیدا کرده به گونه‌ای که 71درصد از عملیات اجرای این مصوبات پایان یافته است.

اجرای 71 درصد از مصوبات سفر اول رئیس جمهور به اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جمال‌الدین صمصام شریعت ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از 12 طرح عمرانی در شهرستان دهاقان در ارتباط با مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان اصفهان اظهار داشت: در سفر نخست رئیس جمهور به استان اصفهان 261 مصوبه به تصویب رسید که تاکنون 97درصد آن جنبه اجرایی پیدا کرده به گونه‌ای که 71درصد از عملیات اجرای این مصوبات پایان یافته و بقیه در دست ساخت است.  
وی با بیان اینکه تعداد کل مصوبات سفر دوم هیئت دولت به استان اصفهان 323 مصوبه بوده است، افزود: 86درصد از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور اجرایی شده و 42درصد این مصوبات پایان یافته است.
معاون عمرانی استاندار اصفهان اضافه کرد: همچنین 188 مصوبه حاصل سفر سه روزه دور سوم سفرهای استانی رئیس جمهور به اصفهان بود که از این میزان 15درصد مصوبات تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.
وی یادآور شد: ساخت واحدهای مسکن مهر یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت است که مردم کم درآمد را به بهره و نصیب خوبی می‌رساند و همکاری شهرداری‌ها در صدور پروانه این واحدها بسیار مطلوب بود.
صمصام شریعت با اشاره به بهره‌برداری 12 پروژه عمرانی در شهر دهاقان گفت: یکی از مطالبات مردم این منطقه ایجاد کمربندی دهاقان است که ابتدا هفت کیلومتر باقی مانده دو بانده شدن بروجن به دهاقان تکمیل و بعد این امر در دستور کار اداره کل راه و ترابری استان قرار می‌گیرد.
به گزارش فارس، دور نخست سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان اصفهان در خرداد ماه 86، دور دوم این سفرها 19 و 20 فروردین ماه سال 88 و دور سوم این سفرها در 11و 12 آذرماه سال 88 انجام شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول