اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیگیر سرنوشت مصوبات سفرهای دولت در لنده هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به جز شهرستان‌های این استان به سرنوشت پروژه‌های عمرانی در دست اجرای بخش‌ها نیز فکر می‌کنیم، گفت: پیگیر سرنوشت مصوبات سفرهای دولت در لنده هستیم

پیگیر سرنوشت مصوبات سفرهای دولت در لنده هستیم
اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اثرات مثبت حضور مسئولان اجرایی در شهرها و بخش‌ها اظهار کرد: تاکنون به همه شهرستان و 12 بخش از این استان سرکشی کرده و موارد متعددی را در زمینه‌های مختلف مورد بررسی قرار داده‌ایم.
وی افزود: آشنایی با وضعیت راه‌ها و شرایط مختلف و کمبودها در مناطق شهری و روستایی از مهمترین مزیت‌هایی است که ما از بازدید‌های خود به‌دست می‌آوریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش لنده دوازدهمین بخشی است که به بررسی مصوبات سفرهای ریاست محترم جمهوری و پروژه‌های عمرانی آن پرداخته‌ایم.
نیکزاد گفت: ما در این سفر مشکلات و موانع اتمام و انجام پروژه‌ها را بررسی و برای رفع آنها نیز به فکر چاره‌اندیشی هستیم.
وی یادآور شد: در بخش لنده پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 115 میلیون تومان در بخش بسیج سازندگی در حال اجرا بوده که از این تعداد دو پروژه به اتمام رسیده، دو پروژه در حال اجرا و یکی هم با مشکل زمین روبه‌رو بوده که در آینده نزدیک مشکلات آن برطرف می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پروژه‌های حوزه علوم پزشکی در این استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های تعمیر و بازسازی خانه بهداشت مونه و موگرمون از جمله پروژه‌هایی است که در حال بازسازی بوده و خانه بهداشت مال‌ملا هم با اعتباری بالغ بر 45 میلیون ریال در حال انتخاب پیمانکار است.
نیکزاد افزود: اداره‌کل نوسازی و توسعه مدارس این استان در بخش لنده 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 627 میلیون تومان در حال اجرا دارد.
وی ادامه داد: مهمترین پروژه مورد تأکید مسئولان بخش لنده مدرسه ابتدایی شرق لنده بوده که با اعتباری بالغ بر 45 میلیون تومان اسکلت‌بندی شده و برای اتمام آن 100 میلیون تومان دیگر بودجه اختصاص داده شده تا مراحل پایانی آن انجام و در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
نیکزاد به ساماندهی گلزار شهدا این بخش اشاره کرد و افزود: پنج پروژه ساماندهی گلزار شهدا با اعتباری بالغ بر 29 میلیون تومان در حال اجرا بوده که سه پروژه آن به بهره‌برداری رسیده و دو پروژه دیگر در حال نماسازی و انتخاب پیمانکار است.
وی در ادامه با انتقاد از نحوه پیگیری پروژه‌های عمرانی در سطح استان توسط مدیران گفت: همه ادارات و نهادها باید نسبت به اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی مربوطه خود پیگیری‌های لازم را انجام داده و از روند کار مطلع باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به منعقد شدن بعضی از قراردادها در مرکز استان بیان کرد: همه مدیران استانی و شهرستانی نسبت به اجرای مصوبات و پروژه‌های عمرانی مسئول بوده و باید از روند پروژه‌ها بازید و گزارش لازم را دریافت کنند.
نیکزاد طرح تفصیلی را لازمه خدمات‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: مسکن و شهرسازی استان باید نسبت به تهیه و ابلاغ طرح‌های تفصیلی اقدام و طرح تفصیلی شهری و طرح هادی روستایی را در این مناطق به مرحله اجرا درآورد.
وی به وضعیت راه‌های ارتباطی شهر لنده اشاره کرد و یادآور شد: برای خروج لنده از بن‌بست، محور لنده به دهدشت از جاده تراب و جاده لنده به بهمئی از جاده قیام در حال مطالعه و بررسی بوده که برای انجام جاده لنده به دهدشت در سال 90 نزدیک به 270 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که هم‌اکنون در حال انجام کارهای مقدماتی آن هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد یادآور شد: تاکنون نزدیک به 70 درصد از پروژه‌های عمرانی سفرهای اول و دوم و سوم ریاست جمهوری در این بخش انجام و یا در حال اجرا بوده و بقیه نیز یا با کمبود اعتبار مواجه است و یا در حال انتخاب پیمانکار قرار دارد که در آینده نزدیک این مشکلات برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول