اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی گناباد:

طرح تلاوت نور در گناباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد گفت: طرح تلاوت نور به صورت ثابت و سیار در گناباد برگزار می‌شود.

طرح تلاوت نور در گناباد برگزار می‌شود
رضا نیک‌روش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: در شهرستان گناباد طرح تلاوت نور شب‌های دوشنبه در محل مسجد جامع و مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان به‌صورت ثابت و شب‌های پنج‌شنبه به‌صورت سیار در مساجد مختلف گناباد برگزار می‌شود.
نیک‏روش گفت: اجرای کرسی‌ها شامل تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قاریان برتر استان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا است.
وی افزود: قبل از شروع تلاوت خلاصه‌ای از نکات مطروحه در آیات مورد تلاوت توسط قاری برای حاضران در مراسم بیان می‌شود و امام جمعه گناباد نکات مهم آیات را به سمع و نظر شرکت‌کنندگان می‌رساند.
نیک‏روش با بیان اینکه در ابتدای جلسه یک نفر از قاریان ممتاز شهرستان آیاتی از قرآن را با صدای زیبا قرائت می‌کنند، افزود: این طرح توسط سازمان دارالقرآن الکریم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد کرسی‌های تلاوت در سراسر میهن اسلامی و برگزاری محافل تلاوت و استماع کلام‌الله مجید و معطر شدن فضای قرآنی کشور به عطر تلاوت و صوت قرآن کریم طراحی شده است.
وی افزود: در قالب این طرح ادارات‌ کل تبلیغات اسلامی در بیش از 150 مسجد سراسر کشور از 10شهریورماه تا پایان سال جاری(هر مسجد، هفته‌ای یک کرسی تلاوت) برگزار می‌‌کنند.
نیک‌روش تصریح کرد: در این طرح براساس ویژگی‌های مورد انتظار سازمان دارالقرآن‌الکریم در افق سال (1404) هجری شمسی براساس سند راهبردی سازمان و همچنین برای تثبیت نظامی جامع در برگزاری محافل قرآنی در سراسر کشور اقدام به برگزاری طرح کرسی‌های تلاوت در سراسر کشور کرده است.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد از تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقه قرآنی تفسیر نورالهدی 4 تا 10 آبان خبر داد و گفت: آزمون این طرح 27 آبان‌ماه بر اساس کتاب تفسیر نمونه در سراسر کشور اجرا می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند یا در بخش تفسیر جزء 12 و یا تفسیر اجزاء 1، 13 و 14 قرآن کریم اقدام به ثبت‌نام کنند.
وی افزود: به برندگان این مسابقه قرآنی علاوه بر اعطای مدارک مربوطه صدها جایزه نفیس شامل کمک هزینه عمره، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر زیارتی سوریه و مشهد مقدس و جوایز نقدی اهدا می‌شود.
نیک‏روش با بیان اینکه به شرکت‌کنندگانی که حائز امتیاز 70 شوند مدرک مربوطه اعطا می‌شود، افزود: ثبت‌نام شدگان از تاریخ 21 آبان می‌توانند با مراجعه به سایت تلاوت (WWW.TELAVAT.COM ) و واردکردن رمز کاربری و کلمه عبور، پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول