اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول رسانه‌ای موسسه امام خمینی(ره):

رسانه‌ها در تعامل با جامعه هستند

خبرگزاری فارس: مسئول ارتباطات رسانه‌ای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: رسانه‌ها همواره در تعامل طبیعی با جامعه و محیط اطراف خود هستند.

رسانه‌ها در تعامل با جامعه هستند
به گزارش خبرنگار فارس از غرفه گیلان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، علی مسعودی ظهر امروز در بازدید از غرفه گیلان، اظهار داشت: انتشار 131 نشریه در گیلان نشان‌دهنده فرهنگ والای مردم گیلان است.
وی افزود: حال و هوای غرفه گیلان و چینش مطبوعات با تلفیق صنایع دستی این استان چشم هر مراجعه کننده‌ای را معطوف به این غرفه می‌کند و معنای خاصی را به بازدید کننده انتقال می‌دهد.
مسئول رسانه‌ای موسسه امام خمینی(ره) گفت: نشریات گیلان از نظر طراحی کمی حرفه‌ای هستند و باید برای انتشار اخبار اختصاصی در جراید تلاش بیشتری شود.
این مسئول با اشاره به نقش خبرنگاران در ترویج فرهنگ عمومی تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه از نخبگان جامعه هستند و جامعه را به طرف آگاهی و ارتقای دانایی هدایت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه نشریات گیلان بیشترین اخبار محلی را پوشش می‌دهند، ادامه داد: انعکاس اخبار با محتوا و جامعه هدف بومی یک امتیاز برای رسانه‌های این استان است.
مسعودی تصریح کرد: وسایل ارتباط جمعی با کارکردهای متنوعی که در جامعه دارند، همواره در تعامل طبیعی با جامعه و محیط اطراف خود هستند.
وی، روزنامه‌نگاری را به عنوان یکی از حرفه‌های پر مخاطب در سطح جهان دانست و افزود: روزنامه‌نگاری به‌ویژه در دنیای پیشرفته با ابراز هشدارهای لازم به افراد جامعه امکان تصمیم‌گیری‌های آگاهانه افراد را امکانپذیر می‌کند.
این مسئول با اشاره به دستاورد این نمایشگاه گفت: تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بسیار بالا بوده و فرصت بسیار خوبی برای مخاطبان و ارباب رسانه‌ها محسوب می‌شود تا ضمن آشنایی در باره نحوه ارتباطات بعدی دو طرف، اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.
به گزارش فارس، غرفه 448 در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها متعلق به استان گیلان است.
گیلان دارای 131 نشریه مجوز دار است و در حال حاضر 9 روزنامه، 44 هفته نامه، شش دو هفته‌نامه، 37 ماهنامه، شش دوماهنامه، 21 فصلنامه، هفت دوفصلنامه و یک سالنامه در این استان منتشر می‌شود.
87 نشریه گیلان به‌صورت محلی، 15 نشریه به‌صورت منطقه‌ای، 20 نشریه به‌صورت سراسری و 9 نشریه در این استان به صورت بین‌المللی منتشر می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول