اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبر داد:

چاپ 2 عنوان کتاب علمی در جهاد دانشگاهی اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از چاپ و انتشار دو عنوان کتاب علمی در جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل خبر داد.

چاپ 2 عنوان کتاب علمی در جهاد دانشگاهی اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر قاسمی عصر چهارشنبه در جلسه اعضای هیئت علمی دانشگاه جامع علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: این دو کتاب شامل ریاضیات مهندسی پیشرفته و مقدمه‌ای بر اصول علمی و عملی کنترل علف‌های هرز می‌باشد که به همت اساتید و محققان این دانشگاه تهیه، تدوین و چاپ شده است.
وی تصریح کرد: کتاب ریاضیات مهندسی پیشرفته با تلاش عبدالله برهانی‌فر و آرمان شمسی‌زرگر دو تن از اساتید دانشگاه به رشته تألیف درآمده و با تأیید و همکاری سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به تعداد یک هزار نسخه چاپ شده است.
قاسمی خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه‌های مهندسی و علوم پایه می‌توانند از این کتاب به عنوان منبع درسی استفاده کنند.
این مسئول در مورد کتاب مقدمه‌ای بر اصول علمی و عملی کنترل علف‌های هرز نیز اضافه کرد: مؤلف این کتاب حمیدرضا محمددوست چمن‌آباد است که این کتاب می‌تواند به عنوان منبع درس علف‌های هرز در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های کشاورزی به ویژه باغبانی،‌ زراعت و گیاه‌پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد.
وی با بیان این‌که کتاب یاد شده با همکاری سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در یک هزار نسخه چاپ و منتشر شده است، ادامه داد: پیش از این نیز هشت عنوان کتاب در این نهاد چاپ و منتشر شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از آمادگی این مجموعه انقلابی و فرهنگی برای چاپ کتاب‌های علمی و کاربردی در استان خبر داد و گفت: ما از مؤلفان و نویسندگان در این زمینه حمایت‌های لازم را نیز انجام می‌دهیم.
به گزارش فارس، دانشجوی علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل قهرمان تکواندوی کشور شد.
مرتضی جاهد که در مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل و در مقطع کاردانی نرم‌افزار کامپیوتر مشغول تحصیل است، توانست در دومین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی – کاربردی کشور عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات تکواندو را به دست آورد.
وی که در کاروان اعزامی از دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان اردبیل حضور داشت، توانست با غلبه بر حریفان خود از سایر استان‌‌ها و مراکز علمی – کاربردی نام خود را در لیست افتخارآفرینان این المپیاد ثبت کند.
این ورزشکار ابراز امیدواری کرده است با تلاش و استمرار فعالیت‌های خود بتواند دامنه قهرمانی خود را به میادین ملی و بین‌المللی نیز تسریع بخشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول